ויראלי

פאולה רוזנברג מפתיעה את העוקבים: "יש לי וידוי מאוד מאוד מפדח"

פאולה רוזנברג מחליטה להודות במה שאנשים אחרים מסתירים ברשת והוא שבחדר כושר לא כולם ממש מתאמנים. "ישבתי בצד ועניתי למיילים בטלפון. הרגשתי מה זה חרא שאני יוצאת מהחדר כושר וכמעט לא עשיתי כלום", חשפה מגישת הטלוויזיה וסיפרה איך התמודדה עם הרגע שקראה לעצמה "עצלנית" ו"פארשית"  

מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
"יש לי וידוי מאוד מאוד מפדח. ואני הולכת להתוודות בכל זאת", פתחה רוזנברג את הסטורי שלה באינסטגרם. "אני מנסה להקפיד ללכת לחדר כושר. לכן, קורה לא מעט שאני הולכת ובסוף עשיתי 20 דקות מתיחות וקצת פלאנקים  ורוב הזמן קיבלתי מיילים שהייתי חייבת לענות להם. אז פשוט ישבתי בצד בזמן שכולם מתאמנים ועניתי למיילים בטלפון, ועכשיו אני כבר צריכה ללכת לפגישה והרגשתי מזה חרא שאני יוצאת מהחדר כושר וכמעט לא עשיתי כלום", המשיכה מגישת הטלוויזיה והנטורופתית .
רוזנברג שיתפה בסטורי את 78.1 אלף עוקביה גם את נקודת המפנה שלה אחרי ההלקאה העצמית: "זה הרגע שבמקום לרדת על עצמי ולהגיד לעצמי 'את עצלנית, את פארשית, את סתם', אני אומרת לעצמי 'פאולה, באת, עשית 20 דקות מתיחות וקצת פלאנקים? זה משהו. ובפעם הבאה תעשי יותר'. במקום לרדת על עצמי, אני מעודדת את עצמי", סיכמה המגישה את הווידוי המביך שלאחריו גם גילתה מהעוקבות שלה שהוא דווקא די שכיח.
"הבנתי שזו תופעה נפוצה! לא רק אני מגיעה בשיא הכוונה ובסוף לא בדיוק מתעמלת", כתבה רוזנברג.
מתוך חשבון האינסטגרם של פאולה רוזנברג paularosenberg@
כזכור, לפני כשבועיים, מנחת הטלוויזיה סיפרה שיש דווקא מישהו יוצא דופן שנותן לה מוטיבציה להתאמן בימים אלה: "כשאני קמה בבוקר ואני רואה את כל הכותרות האלה ואני רואה את הדמוקרטיה מתפרקת מול העיניים, אני אומרת 'אלוהים, שום דבר לא עוזר', אז אני פשוט הולכת לחדר כושר להוציא את העצבים על ההליכון או באיזה שיעור משקולות. ותודה לבן גביר על זה שהוא עוזר לי להיכנס לכושר", כתבה אז רוזנברג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פאולה מגיע לך הרבה יותר מליאון (ל"ת)
    שי 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וואו.....
    התותח 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת לא נמאס לכם להתעסק בשטויות דיי כבר לעקוב אחרי כל מינה ידוענים ויודעניות הם לא מעניינים בתקופה הזו.
    סגור