שיווק ופרסום

האגודה למלחמה בסרטן והמלון האהוב: 5 תקציבים חדשים למשרד היח"צ

משרד יחסי הציבור goodnews, בבעלותה של רותם שדה, מתהדר ב-5 תקציבים חדשים: האגודה למלחמה בסרטן, מלון גרנד הוטל מילניום בסופיה, סקנומט – מותג הקפה הדני, "חיבוקי", שיטת הטיפול מקבוצת עמל ומעבר ושיריז פטיסרי, בית הקינוחים בניחוח פריזאי
מערכת ice | 
רותם שדה (צילום ליאת מנדל)
משרד יחסי הציבור goodnews, בבעלותה של רותם שדה, מתהדר ב-5 תקציבים חדשים: האגודה למלחמה בסרטן, מלון גרנד הוטל מילניום בסופיה, סקנומט – מותג הקפה הדני, "חיבוקי", שיטת הטיפול מקבוצת עמל ומעבר ושיריז פטיסרי, בית הקינוחים בניחוח פריזאי.
האגודה למלחמה בסרטן, מובילה את המאבק במחלת הסרטן בישראל כבר למעלה מ-70 שנה, ופועלת לקדם את המחקר, המניעה, האבחון המוקדם ושיפור הטיפולים והשיקום לחולים ומחלימים. מלון גרנד הוטל מילניום בסופיה, מלון פרימיום 5 כוכבים בלב בירת בולגריה, נטלי ברטלר הפיזיותרפיסטית הראשית של נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, מרצה בינ"ל של שיטת הטיפול fascial manipulation.
סקנומט – מותג הקפה הדני עם ברז קפה מהפכני שמשלב טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב ואיכות לחוויית קפה ייחודית. "חיבוקי", שיטת הטיפול מקבוצת עמל ומעבר, שפותחה ע"י ד''ר שי חן-גל, הפסיכולוג הראשי בקבוצה, במטרה להפחית מצוקות ולמנוע התפתחות של פוסט טראומה בקרב ילדים שנחשפו לאירועי טראומה. בימים אלה עולה הסדרה "חיבוקי שלי" בערוץ יויו מבית ערוץ הילדים בכיכובם של טל מוסרי וסתיו בכל הצבעים. נוסף אליהם, חזרו לטיפול המשרד שיריז פטיסרי, בית הקינוחים בניחוח פריזאי, הממוקם בלב גבעתיים וכן "פלפוט" המובילה את שוק החזרה לבית הספר והמתנות בישראל.
רותם שדה, בעלים ומנכ"לית משרד היח"צ goodnews: "אנחנו נרגשים להודיע על הצטרפותם של חמישה תקציבים חדשים למשרדנו, לצד שני לקוחות שחזרו אלינו להמשך שיתוף פעולה מוצלח. הבחירה בנו מצד הלקוחות היא הוכחה לאמון שהם נותנים ביכולתנו להוביל מהלכים קריאייטיביים ואסטרטגיים שמייצרים תוצאות אמיתיות בשטח. אנחנו כאן כדי להמשיך לספק ללקוחותינו את השירות המקצועי והיצירתי ביותר, תוך מתן מענה אישי ומדויק לכל צורך". 
משרד goodnews יחסי ציבור, בניהולה של רותם שדה, פועל מזה יותר מ-20 שנים ומציע מומחיות מעמיקה בתחום היח"צ והאסטרטגיה התקשורתית. המשרד מתמחה במתן ייעוץ תקשורתי אסטרטגי וניהול משברים עבור מגוון רחב של חברות וארגונים במשק, תוך התאמת פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח, במטרה למקסם את נראותם הציבורית ולשמור על מוניטין חיובי.
תקציבי הלקוחות החדשים מתווספים לאלו הקיימים, ביניהם: קבוצת טרלידור המובילה את שוק המתכת בישראל, רשת Istore המשווקת הרשמית של Apple בישראל, עמותת "כנפיים של קרמבו", תנועת נוער, הראשונה והיחידה מסוגה בעולם לילדים ונוער עם ובלי צרכים מיוחדים, "הזרע", חברת הזרעים הגדולה בישראל, אשר הינה חלק מקבוצת לימגריין העולמית.
רשת "נוי השדה" בבעלותה של נוי הדס – רשת לממכר פירות וירקות המונה 14 סניפים ברחבי הארץ ואתר מקוון און ליין, המתמחה בפירות ובירקות מתוצרת חקלאית ישראלית, מלון גולדן סאנדס אינטרנשיונל 5 כוכבים בוורנה בולגריה, "האורז האירופאי" – קואופרטיב של מגדלי אורז בסלוניקי, בתוכנית עם האיחוד האירופאי לקידום אורז בישראל.
"מלכת הג׳לי" מותג התזונה המהפכני של ליאת חתוכה. "לגו" בישראל, תחת מותג LEGO העולמי, המציע חוויות בנייה יצירתיות, שמשלבות דמיון, למידה והנאה לילדים ומבוגרים כאחד, מרכז המבקרים יטבתה, המציע אטרקציות לכל המשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה