שיווק ופרסום

עידו רוזנבלום ואילנית בקמפיין מוסיקלי לבינלאומי | פרסומת השבוע

בקמפיין מוסיקלי ומשעשע במיוחד, הבינלאומי משיק את  FIBIWISE – פלטפורמה ייחודית המסייעת בניהול ותכנון פיננסי יעיל בדיגיטל. בזכות שימוש בלהיט "הנה ימים באים" של אילנית, המככבת בקמפיין לצד עידו רוזנבלום, הצליח משרד הפרסום "יער ברוקנר לוי" להעביר את המסר השיווקי לצרכנים
מערכת ice |  1
עידו ואילנית (צילום ברוקנר יער לוי)
בקמפיין מוסיקלי, יצירתי ומלא הומור, הבנק הבינלאומי מציג לצרכנים שירות חדש ויעיל בניהול הפיננסי שלהם.  במשרד הפרסום "ברוקנר יער לוי" החליטו ללהק לקמפיין החדש של הבינלאומי את אילנית,  הזמרת הראשונה שייצגה את ישראל באירוויזיון עם השיר "אי שם" וזכתה במקום הרביעי.
השיר "הנה ימים באים" של אילנית זכה לאהבה ענקית מהקהל הצעיר בעקבות הביצוע המוצלח של הקומיקאי מריאנו אידלמן ושותפתו לרחבת הריקודים בתוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים". אותו להיט מוכר הגיע לטיקטוק והפך במהרה לסאונד ויראלי.
מיטב המוחים במשרד הפרסום "ברוקנר יער לוי" הבחינו באותו טרנד לוהט שמתרחש ברשת החברתית הפופולרית והחליטו ללהק לקמפיין החדש של הבינלאומי את הזמרת האגדית לצידו של הפרנזטור עידו רוזנבלום, אשר הציג ביצוע מחודש ללהיט הענק שלה.  
בפרסומת החדשה, הבינלאומי מציע שירות נוח ויעיל לכלל לקוחותיו. הכירו את  FIBIWISE - פלטפורמה ייחודית המסייעת בניהול ותכנון פיננסי יעיל בדיגיטל. הפלטפורמה החדשה של הבנק הבינלאומי מרכזת לכם את כל הנכסים הפיננסים , אשר מפוזרים בבנקים או גופים פיננסים שונים, במקום אחד. אותו שירות מיוחד שמציע הבנק הבינלאומי, מאפשר מעקב נוח ויעיל אחר חסכונות שונים של הלקוחות; תיקי השקעות, גמל ואף פנסיה
 

דבר המשרד 
תכל'ס, כשאתה מנהל את הכסף של הלקוחות שלך טוב יותר (מי אם לא הבינלאומי?), ניצב לפתחך וואחד אתגר: איך מפצחים בכל פעם מחדש מוצרים חכמים ומורכבים, שמביאים ערך מוסף עמוק ואמיתי ללקוח והופכים אותם ל-EXCELLENT ENTERTAINMENT. 
כלומר, מהלך שגם עושה כיף בנשמה ומעלה חיוך, הופך את התועלת של המוצר FIBI WISE"" החדשני ופורץ הדרך לחדה וברורה, וגם נותן תוקף לאסטרטגיית העל של הבנק – "מנהלים את הכסף שלך טוב יותר".
נכון, נשמע לא פשוט, אבל כשבקלפים שלך מככבים גם עידו רוזנבלום, גם אילנית – שהיא אייקון על-זמני של הזמר העברי וגם שיר שהפך להיות תופעת רשת מטורפת - העניינים נראים פתאום פשוטים יותר. 


 מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הדבר שהכי זרם היה אילנית, היא הייתה פשוט שלאגר על הסט. אילנית שיתפה פעולה, שיחקה מדהים והחיבור שלה עם עידו היה מעולה.
קרדיטים:
שותף אחראי קריאייטיב: יורם לוי
משנה למנכ״ל: גלי שטרקמן
סמנכל קריאטיב : אורן בן נאים
מנהלת לקוח: מור מזרחי ברק
סופרוייזרית: חן הרשקוביץ
תקציבאי: רועי שפאן 
מנהלת הפקה: אביבית שבת
ארטדירקטור: איילון עמרם 
סטודיו: יערה דימרמן, לב רוזנבליט
שותף ומנהל דיגיטל: מידן צויבל 
מדיה: אלכס ספיבקובסקי, אליאנה הררי
דיגיטל: יחיאל סעיד
במאי: יונתן גורפינקל
חברת הפקה: zoa
עורך אופליין: שי אפלברג
מוסיקה: knob
שם היצירה: "הינה ימים באים"
מילים אהוד מנור ז"ל. לחן נורית הירש
לקוח: 
סמנכ"לית שיווק ופרסום - עידית פוגל
מנהלת פרסום - אסנת אמיר
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוחים
    רוני 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלתי נסבל כמו ויותר מיכך אנסקי הכלומניקית וסמדר בומבה בפרסומת לפאריי. לעולם לא נקנה מה שהם מפרסמים. מעוררי בחילה!
    סגור