שיווק ופרסום

עידו רוזנבלום בפרסומת חדשה: ההצעה המשתלמת של הבינלאומי |צפו

הקמפיין החדש של הבנק הבינלאומי, שעליו אחראי משרד הפרסום "בקרוקנר יער לוי" מציע הצעה משתלמת במיוחד ללקוחות כל הבנקים - ייעוץ פיננסי עם מומחים בשוק ההון בניהול תיקי ההשקעות. הקמפיין כולל את השיר "הולכים אל הלא נודע", שמשקף את רוח התקופה
מערכת ice | 
עידו רוזנבלום בקמפיין הבינלאומי (צילום מסך)
בימים האחרונים עלה הקמפיין החדש של הבנק הבינלאומי בהובלתו של מגיש הטלוויזיה עידו רוזנבלום. על הקמפיין המיוחד אחראי משרד הפרסום "ברוקנר-יער-לוי". מדובר בפרסומת המציעה לכל לקוחות הבנקים הצעה מיוחדת הכוללת אפשרות של ייעוץ עם מומחים בשוק ההון על תיקי ההשקעות שלהם, דווקא בעת הזו כאשר רבים מאיתנו מסתובבים בתחושה של אי וודאות. 
 
על פי הפרסומת של הבנק הבינלאומי, מדובר בהצעה מיוחדת ללא התחייבות וללא עלות. הקמפיין של הבנק שעליו אחראי משרד הפרסום "ברוקנר-יער-לוי", השתמש בחוכמה בשיר "הולכים אל הלא נודע" של הזמר דני סנדרסון, אשר ממחיש בצורה הברורה ביותר את סימני השאלה הרבים שלקוחות הבנקים חווים בימים אלו בתחום הכלכלי. 
קרדיטים:
משרד פרסום - ברוקנר יער לוי
משנה למנכל - גלי שטרקמן
מנהלת לקוחות - מור מזרחי ברק
סופרוייזר - חן הרשקוביץ
תקציבאי - רועי שפאן
ארטדירקטור - הדר לוי
מנהל קריאטיב ראשי - יורם לוי
מפיקה  - אביבית שבת
חברת הפקה- pov
במאית- קרן חכמה
מוסיקה - ניצן אלון ואריאל
סטודיו- יערה דמרמן
מדיה - אלכס ולירן 
מוסיקה - ניצן אלון ואריאל
קלירנס - לאוד אנד קליר
הלקוח - הבנק הבינלאומי
סמנכלית שיווק - עידית פוגל
מנהלת פרסום - אסנת אמיר
רון גריסרו - מנהל החטיבה הבנקאית
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה