שיווק ופרסום

עידו רוזנבלום בפרסומת חדשה: הבנק הבינלאומי עולה לקרב

הבנק הבינלאומי הולך על שפה חדשה יחד עם משרד ברוקנר יער לוי שגרף את התקציב היוקרתי אחרי 15 שנה עם גליקמן שמיר סמסונוב. עם הפרנזטור החדש עידו רוזנבלום, הלכו בבנק על פרסומת עם מסר פשוט וחשוב שעובר בדרך קלילה והומוריסטית
מערכת ice | 
עידו רוזנבלום בפרסומת (צילום מסך)
עולם הפרסומות חווה עדנה מחודשת בתקופה האחרונה עם פרסומות של הבנקים, והתחרות על המסך קשה מתמיד. כל בנק עם רשימת כוכבים נוצצת בקרב על כל הקופה אל מול הלקוחות. הפעם: הבנק הבינלאומי יוצר שפה חדשה עם מסר מחודד מבית היוצר של משרד ברוקנר יער לוי. הקו ההומוריסטי והקליל של הבנק נשמר - כפי שהיה עם אסי כהן, אבל המסר הוא פשוט וחד וממתג את הבנק כשונה ממתחריו.
בפרסומת החדשה עם הפרנזטור החדש עידו רוזנבלום, הלכו במשרד הפרסום דווקא על קו פשוט. לא עוד תחרות בדיגיטל ואפליקציות וחדשנות, אלא דווקא על מה שבבסיס הוא הבנק עבור רבים: ניהול כסף, וזה המסר של הפרסומת - לכל הבנקים יש מכנה משותף של חדשנות וטכנולוגיה, אבל הבנק הבינלאומי ינהל לך את הכסף טוב יותר.

בעידן המודרני שהמרוץ אחר הכסף הוא עבור רבים חיי היום-יום, ולאו דווקא החדשנות והטכנולוגיה שכבר מצויה פחות או יותר אצל כל הבנקים בדרך שווה, נראה שהפרסומת קולעת בול למטרה.
 

קרדיטים:
שותף אחראי:  יורם לוי
משנה למנכל: גלי שטרקמן
משנה למנכל קריאייטיב: דני יעקובוביץ'
סמנכ"לית קריאייטיב: מיטל שקדי
סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל: ערן ניר
סמנכ"ל אסטרטגיה: לירון שכטר
ארט: ניר בצינסקי
קופי: ניר ברנע
מנהלת לקוחות: מור מזרחי ברק
סופרוויזרית: ענבר גסנר
תקציבאית: דינה ברנד
מנהלת הפקה: אביבית שבת
סטודיו: לב רוזנבליט, אינה סננס
סמנכל דיגיטל: כפיר טייטלבאום
מדיה: מידן צוויבל, אווה כהן, אלכס ספיקובסקי
PPC: יחיאל סעיד
חברת הפקה: גוסטבו הפקות
במאית: קרן חכמה
עורך: רון עומר
מוסיקה מקורית: שי ברנדר
בית פוסט: ברודקאסט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה