כסף וצרכנות

הבנק הבינלאומי יעזור לכם לנהל את תיק ההשקעות שלכם בקלות ומהבית

הבנק הבינלאומי משיק מערכת דיגיטלית חדשה לשדרוג ניהול ההשקעות, עם אפשרות לצפות בכל המידע הפיננסי במקום אחד, עדכונים מחשבונות בבנקים אחרים ומעקב אחרי התשואות עם סימולציות מותאמות אישית
מערכת ice | 
בנק הבינלאומי (צילום Magma Images)
הבנק הבינלאומי הציג השבוע מערכת דיגיטלית חדשנית שתהפוך את ניהול ההשקעות לפשוט ונוח. המערכת, FIBI WISE, מאפשרת ללקוחות לנהל ולנתח את תיקי ההשקעות שלהם בקלות וביעילות, וכל זה מבלי לצאת מהבית. 
המערכת פותחה עבור לקוחות בעלי נכסים פיננסיים ופנסיוניים המעוניינים לנהל את השקעותיהם בצורה מקצועית ומדויקת. היא אינה כוללת יעוץ מקצועי, אלא מאפשרת לכל לקוח לנתח ולהבין את מצב ההשקעות שלו על פי צרכיו האישיים.
המערכת מספקת תמונה מלאה של כלל הנתונים הפיננסיים של הלקוח המנוהלים בבנק, כולל תיקי השקעות, תיקים מנוהלים, חשבונות IRA, פיקדונות, תיק פנסיוני, הלוואות ומשכנתאות. המערכת תומכת בהזנת נתונים ידנית עבור נכסים שלא נרשמו בבנק, כמו נדל"ן וקרנות השקעה.
  
בנוסף, המערכת מאפשרת הצגת מידע עדכני מחשבונות הלקוח בבנקים אחרים בארץ, זאת בתנאי שהלקוח חותם על איסוף נתונים מבנקים נוספים.
ללקוח יש אפשרות להוסיף למערכת נתונים שאינם קיימים בה ולקבל ניתוחים שונים לפי הצורך. המערכת מבצעת אגריגציה של כלל ההשקעות והנכסים הפיננסיים ומציגה ניתוחים לפי חתכים שונים כגון חשיפה מטבעית וגאוגרפית.
המערכת מציגה את התפתחות התשואה בתיקי ההשקעות ואת התשואה הכוללת של הנכסים הפנסיוניים של הלקוח.
הלקוחות יוכלו לבצע סימולציות של שינויים בתיק ההשקעות ולראות את השפעתם בהשוואה לתיק קיים, ללא השפעה על התיק האמיתי.
אילנית גולדפרב, מנהלת מערך הייעוץ הפנסיוני בבנק הבינלאומי:  "מערכת Fibi Wise מאפשרת ללקוחות לראות ניתוח השקעות ולנהל את כל הכספים מכל המקורות במקום אחד ובזמינות 24/7, בנייד או במחשב, מאפשרת לראות תמונה פיננסית כוללת, בנקאית וחוץ בנקאית,  של נכסיהם על מסך אחד, ובכך מהווה כלי ייחודי וחשוב לקבלת החלטות פיננסיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה