שיווק ופרסום

העיתונים הישראלים מגיעים לטיימס סקוור: "חשיפה תקשורתית יזומה"

ידיעות אחרונות, ישראל היום והארץ נקראו וחולקו בכיכר המפורסמת בעולם, כחלק מהפקת צילום מיוחדת של משרד היח"צ החדש בניו יורק PRetz (פיארץ) שהקים יועץ התקשורת הישראלי בניה פרץ; המשרד יתמחה בשירותי דוברות לכלי התקשורת בישראל עבור ארגונים יהודיים ועסקים בעלי זיקה ישראלית בארה"ב: "הגשר בין הארגונים והעסקים האמריקנים לקהל הישראלי"
מערכת ice |  1
בניה פרץ (צילום ריקי סופר/Ricki Sofer)
הישראלים הרבים שביקרו השבוע בכיכר הטיימס סקוור בניו יורק - בין האתרים המפורסמים בעולם - התפלאו לגלות את העיתונים ידיעות אחרונות, ישראל היום, הארץ ועוד, מחולקים ונקראים ברחבי הכיכר. האירוע התרחש כחלק מהפקת צילום מיוחדת שהתקיימה לקראת הקמת משרד היח"צ החדש PRetz LLC (פיארץ) של יועץ התקשורת הישראלי בניה פרץ.
המשרד, שבסיסו במנהטן, יתמחה בשירותי דוברות לכלי התקשורת בישראל עבור ארגונים יהודיים ועסקים בעלי זיקה ישראלית בארה"ב. "באירוע בטיימס סקוור היה חשוב לנו להדגיש את הקשר החזק בין התקשורת הישראלית, לבין לקוחותינו, שנמצאים בארה"ב" מסביר פרץ. "אמנם יש מי שלא אהב את הנוכחות שלנו שם, עם עיתונים ישראליים, בעברית. אך גם קיבלנו תמיכה".

(צילום: ריקי סופר/Ricki Sofer)
פרץ (24), דתי לשעבר, בוגר ישיבת ההסדר עתניאל, שירת ביחידת דובר צה''ל במדור אגף כוח האדם, וכחודש לאחר שחרורו הצטרף כיועץ תקשורת למשרד היח"צ הפוליטי TBS טלמון & בן שמעון תקשורת, שבבעלות יועצי התקשורת אסי טלמון ואריק בן שמעון.
הוא מגדיר עצמו כא-פוליטי, אך במהלך השנים ייעץ תקשורת ללקוחות כגון שדולת ארץ ישראל בכנסת ה-25 (בראשות ח"כ אדלשטיין, רוטמן וסון הר מלך), אשכול רשויות יהודה ושומרון, משרד התקשורת, בית הציונות הדתית, כנס אתר כיפה, קמפיין לראשות מוא"ז הר חברון וקמפיין לראשות עיריית מעלה אדומים. זאת יחד עם לקוחות כגון מכון תכלית, עמותת בית הגלגלים, דרומה צפונה ופארק אריאל שרון.
מייסד משרד PRetz בניה פרץ: "לאחר שנים של עבודה עם לקוחות רבים ומגוונים בישראל, שכללה מאות רבות של פרסומים בכלל כלי התקשורת, הגיע הזמן לאתגר חדש. ב-PRetz החזון שלנו נובע מאמונה גדולה בשוק האמריקני, ומההבנה שיחד עם הנסיון שלנו, יש לנו את האפשרות לחשוף את לקוחותינו - בארה"ב בכלל ובניו יורק בפרט - לקהל הישראלי הרחוק בצורה אידיאלית ובאסטרטגיה נכונה".

(צילום: ריקי סופר/Ricki Sofer)
פרץ מוסיף כי "המשרד שלנו מהווה את הפיתרון השלם עבור חברות הייטק, קרנות הון סיכון, או ארגונים יהודיים בארה"ב שמעוניינים בחשיפה תקשורתית מבוקרת ויזומה בכלי התקשורת בישראל. ללקוחות שיושבים במטות בארה"ב הקהל הישראלי והתקשורת הישראלית מרגישים רחוקים ובלתי מושגים. המשרד שלנו, שמביא איתו היכרות עם העיתונאים והמערכות בישראל, יודע מה הם מחפשים, מה מעניין אותם, ומקיים איתם קשרי הערכה וכבוד - מציע להם את המענה לאתגר הזה. אנו הגשר בין הארגונים והעסקים האמריקנים לקהל הישראלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאווה ישראלית! (ל"ת)
    אלי 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור