שיווק ופרסום

לראשונה בתולדות בית ההשקעות: קמפיין פרסום תדמיתי

IBI בית השקעות עולה עם קמפיין תדמית ענק באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. הקמפיין מפגיש אותנו עם 4 דמויות מצליחות שכולן בחרו להשקיע את הכסף שלהן במגוון אפשרויות ההשקעה
מערכת ice | 
קמפיין בית ההשקעות IBI (צילום יחצ)
קמפיין חדש לבית ההשקעות IBI תחת הסלוגן - CREATING WEALTH. הקמפיין התדמיתי שפונה לבעלי עושר (אבל לא רק), נוצר באמצעות משרד הפרסום "יהושע TBWA" וכולל ארבעה תשדירי פרסומת שיעלו בטלוויזיה, בשידורי היורו, בשלטי חוצות ובדיגיטל.
הקמפיין מפגיש אותנו עם 4 דמויות מצליחות שכולן בחרו להשקיע את הכסף שלהן במגוון אפשרויות ההשקעה של בית ההשקעות IBI. כל אחת מהן בחרה למנף אותו בדרך יצירתית בהתאם לשאיפות ולחלומות שלה. אך בחיים כמו בחיים, גם להצלחה יש לפעמים מחיר שצריך לחיות איתו ולנסות ליהנות מהדרך.
בית השקעות IBI החל לעבוד בחודש מרץ האחרון עם יהושע TBWA כמשרד הפרסום והמדיה של כלל החברות השירותים והמוצרים של הקבוצה. גדי שנבל, מנהל השיווק ב-IBI: "לראשונה בתולדות IBI אנחנו עולים עם קמפיין פרסום תדמיתי. המטרה של הקמפיין היא לפנות לבעלי עושר ולאותת להם שהמקום שלהם אתנו, שאנחנו מציעים מגוון רחב של מוצרים רלוונטיים וכן לעלות את מידת המודעות ל-IBI ולכך שיש לנו מוצרי השקעות ושירותים פיננסיים שפתוחים גם לקהלים רחבים יותר".
במאי הקמפיין הוא אורי שיצר, ומי שעמד מאחורי המהלך הם בכירי משרד הפרסום: מנכ״לית: טל צורף, סמנכ״לית לקוחות: מיכל כהן אפק, סמנכ״ל קריאייטיב: יגאל עזרא, סמנכ״ל דיגיטל: דורון רבינוביץ׳ סמנכ״ל הפקה: אמיר ניסני, אסטרטגיה: שלמה צרפתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה