שיווק ופרסום
ישראכרט נפרדת מפובליסיס לאחר 12 שנה: משרד הפרסום החדש נחשף
לאחר עבודה משותפת ממושכת עם משרד הפרסום "פובליסיס מדיה", ישראכרט כרטיסי האשראי החליטה לבחור בראובני פרידן כמשרד הפרסום אשר ינהל את תקציב הפרסום שלה
ישראכרט מכריזה כי לאחר עבודה משותפת וממושכת עם משרד הפרסום "פובליסיס מדיה", חברת כרטיסי האשראי החליטה לבחור בראובני פרידן כמשרד הפרסום שינהל את תקציב הפרסום שלה.
לאחר שיתוף פעולה ארוך שנים עם חברת הפרסום "פובליסיס מדיה", חברת כרטיסי האשראי מבצעת שינוי מהותי ומעבירה את ניהול התקציב לידיה של ראובני פרידן אשר מוערך בכ-25 מיליון שקל בשנה.
כידוע, ב-12 השנים האחרונות, חברת "פובליסיס מדיה" ניהלה ביד רמה את תקציב ישראכרט אך למרות השינוי המשמעותי שעליו החליטה חברת כרטיסי האשראי, ניהול המדיה יישאר בידי פובליסיס מדיה ו-k logic יישאר משרד הדיגיטל.
בעקבות כך, עמית שגיא, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, סיפר לאתר "גלובס" על החלטת החברה: "לאור הגדרת מיקודים אסטרטגיים חדשים של החברה, אנו מבצעים שינוי, וראובני פרידן נבחרו לאחר בחינת מספר חלופות".
כידוע, לאחרונה הודיע משרד הפרסום ראובני פרידן כי לאחר ששימשו כמשנים למנכ"ל הקבוצה, שירי הייסר ואסף גריס קיבלו את המושכות להוביל את סוכנות הפרסום השלישית בגודלה בישראל – ראובני פרידן.
עוד ב-
השניים התייחסו למינוי המדובר וציינו: "אנחנו מלאי התרגשות, התלהבות וגאווה להוביל את ראובני פרידן קדימה לעידן חדש ודינאמי, תוך שמירה על ה-DNA הייחודי של המשרד, שנשמר מאז שהוקם ע"י אודי פרידן ומשה ראובני לפני 38 שנים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.עוד הישג לפובליסיסטדניר 04/2024/18הגב לתגובה זו0 0בדרכם להיות כלום ושום דברסגור