השוק

אחרי שנתיים: סמנכ"לית הכספים בישראכרט התפטרה

ישראכרט עברה בשנתיים האחרונות תהליך משמעותי בחיים הארגוניים שלה; על פי גורמים המעורים בפרטים, ההתפטרות של רונית זלמן מלאך הייתה על רקע רצונה לפנות לדרך חדשה
ניצן כהן |  1
ישראכרט (צילום pixabay)
סמנכ"לית הכספים של ישרארכט הודיעה על התפטרותה. רונית זלמן מלאך שימשה בשנתיים האחרונות סמנכ"לית הכספים של החברה וליוותה אותה בתהליך משמעותי ביותר בחיים הארגוניים שלה. נזכיר כי לאחרונה התבטלה עסקת מכירת ישראכרט לחברת הביטוח הראל ואילו בנק ישראל סירב לדון בבקשה של דורי נאווי לקבל היתר שליטה בחברה.
מהודעת החברה עולה כי רונית זלמן מלאך, סמנכ"לית הכספים, הודיעה למנכ"ל החברה, רן עוז, על רצונה לסיים את תפקידה ולצאת לדרך חדשה. זאת, לאחר כשנתיים בתפקיד. לבקשת החברה, רו"ח זלמן מלאך תישאר בתפקידה במהלך החודשים הקרובים עד לאיתור מחליף וכניסתו החלקה לתפקיד.
 
זלמן מלאך מסרה: ‏"אחרי שנתיים מלאות בעשייה, הודעתי היום למנכ"ל על רצוני לסיים את תפקידי. אני מודה לדירקטוריון החברה, למנכ"ל ולהנהלה על השותפות והאמון לאורך כל הדרך. אשאר בתפקיד ככל שיידרש ".
רן עוז,  מנכ"ל ישראכרט, מסר: "אני מבקש להודות לרו"ח רונית זלמן מלאך על תרומתה המקצועית בהובלת הפעילות הפיננסית של החברה. כולנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך הדרך. בתקופה הקרובה נפעל לאתר מחליף או מחליפה לרונית ונדווח כמקובל לאחר סיום התהליך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מריח כמו עזיבה בטעם רע (ל"ת)
    משה 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור