שיווק ופרסום
תנובה בבשורה לצרכנים: משיקה סדרה של משקאות מפתיעים בישראל
תנובה משיקה לראשונה במקררי הסופרים קטגוריה חדשה: סדרת שוטים פונקציונאליים תחת המותג ‘TNUVA+’, המבוססים על מיצי פרי או ירק, המכילים בין היתר ג'ינג'ר, כורכום, גוארנה וסלק או מאצ'ה. שיווק המוצרים יחל בחודש מאי ברשתות השיווק
תנובה משיקה לראשונה במקררי הסופרים קטגוריה חדשה: סדרת שוטים פונקציונאליים תחת המותג ‘TNUVA+’. השוטים מבוססים על מיצי פרי או ירק, כאשר כל משקה מכיל רכיבים ייחודיים, שהם המניע העיקרי לצריכת המוצר.
הסדרה החדשה של תנובה כוללת 5 משקאות שונים בבקבוקונים של 100 מ"ל, המכילים בין היתר ג'ינג'ר, כורכום, גוארנה וסלק או מאצ'ה. שיווק המוצרים יחל בחודש מאי ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות, וכל משקה יימכר בנפרד.
סדרת השוטים TNUVA+ מיוצרת בספרד על-ידי AMC, יצרן מוביל בתחום, המייצר כמותג פרטי לחברות רבות בהן 'Starbucks' ו'מרקס אנד ספנסר'. כל שוט מתבסס על מיץ פירות וירק, ובו רכיב תזונתי מוביל (BOOST), המוכר בעולם כבעל תועלות הגישה ההרבליסטית מייחסת לרכיבים מהצומח מגוון תועלות, לדוגמא: ג'ינג'ר תורם, בין היתר, לחיזוק הגוף; כורכום הנו בעל אפקט אנטי דלקתי; מאצ'ה עשיר במיוחד באנטיאוקסידנטים; גוארנה הוא פרי המכיל רכיבים מעוררים וממריצים כגון קפאין. מקור הסוכר בשוטים הוא מהפירות (והדבש, במקרה של לימון ג'ינג'ר דבש).
סדרת השוטים ‘TNUVA+’ , 100 מ"ל: BOOST ג'ינג'ר - מכיל תפוח, ג'ינג'ר ולימון. BOOST ג'ינג'ר לימון ודבש - מכיל תפוח, אגס, ג'ינג'ר, לימון ודבש. BOOST כורכום - מכיל תפוח, תפוז, ליבון, כורכום וג'ינג'ר. BOOST סלק גוארנה - מכיל סלק , תפוח, לימור, רימון , גוארנה. BOOST מאצ'ה - מכיל תפוח, קיווי, לימון, ליים, נענע, מאצ'ה, ספירולינה וחריע.
סדרת המשקאות החדשים של תנובה (צילום: יח"צ)
ענת גרוס שון, משנה למנכ"ל קבוצת תנובה: "תנובה ממשיכה להנגיש מזון מזין לציבור הישראלי מתוך תפיסה רחבה של GOOD FOOD. האסטרטגיה של תנובה היא להנגיש תזונה מיטיבה לציבור. אנו מבצעים הסתכלות ארוכת טווח על כלל המרכיבים בצלחת של הצרכן, על מנת להציע לו את הצעת הערך הטובה ביותר, המבוססת על הרכיבים הטובים ביותר. הפורטפוליו של תנובה מורכב מכל אבות המזון הנחוצים לתזונה טובה לאורך היום: חלבון איכותי, ירקות ופירות, קטניות ועוד".
לדברי גרוס: "אנו ממוקדים בפיתוח מוצרים פונקציונאליים עבור הצרכנים, ומתאימים אותם לצרכיהם, וזאת כחלק ממגמות תזונה בעולם, כאשר השקת TNUVA+ היא חלק ממגמה זו. ב-2016 השקנו את סדרת GO המועשרת בחלבון מתוך תפיסה של פתרונות תזונה לספורטאים, וכיום זו קטגוריה רחבה של משקאות, יוגורטים ואפילו חטיפים ואבקות חלבון."
לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של תנובה: "מגמת הבריאות מלווה אותנו כבר 25 שנה. הצרכנים מצפים כיום למוצרים עם ערך מוסף, שיאפשרו צריכה אישית ואשר יגיעו ממקורות טבעיים. ממחקר מקדים שערכנו בקרב צרכנים ישראלים, באמצעות מכון Kantar שכלל מדגם מייצג של הציבור היהודי מעל גיל 18, זיהינו כי המוטיבציה של הצרכנים בצריכת המוצרים היא הרכיבים".
עוד ב-
עוד הוסיפה כי "66% ציינו שיצרכו את המוצרים מסיבות בריאותיות ובזכות הרכיבים הייחודיים במשקאות. זאת בניגוד לעולם המשקאות הקלאסי בו המוטיבציה המרכזית היא רוויה. השוטים של TNUVA+נותנים לצרכן מענה מדויק לצורך לצד חווית צריכה ייחודית וטעמים עצימים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אשכרה הם חושבים שמישהו יקנה את זה?ג'ון בריון 04/2024/12הגב לתגובה זו0 0בטח גם יפריזו בתמחורסגור