שיווק ופרסום

חנה לסלאו חוזרת לדמות משנות ה-80: זה הקמפיין החדש שלה

?חנה לסלאו תחזור לדמות המיתולוגית של המנקה "קלרה" בקמפיין חדש של איירוויק
מערכת ice | 
חנה לסלאו (צילום ארבל אברמוב)
חנה לסלאו חוזרת ובגדול. לאחר שלוהקה לשחק את דמותה של רות וסטהיימר בהצגה, כעת לוהקה חנה, לחזור ולשחק בקמפיין של איירוויק את דמותה המיתולוגית של המנקה "קלרה", המזוהה איתה כל כך עוד מסוף שנות ה- 80.
הדמות הצבעונית עם הסינר המנוקד תגיע לבתי משפיענים ולא תעזוב עד שהבית לא מבושם בריחות של איירוויק. בדרך, בהומור האופייני לה, היא "חודרת" להם לפרטיות והופכת בביתם כל אבן/מגירה בכדי למצוא את הריח הלא נעים ולנטרל אותו.

על פי החברה: "במסגרת הקמפיין, לסדרת מוצרים חדשה של איירוויק, אקטיב פרש, המבטיחה גם לנטרל ריחות לא נעימים וגם לבשם את כל חללי הבית, מגיעה חנה לבתי משפיענים שונים ובסצנות מצחיקות היא מחפשת את הריחות הלא נעימים (טיגון, נעליים, בע"ח וכו) ולא נרגעת עד לריח בישום כללי של הבית. הקמפיין צולם באמצעות הסוכנות של גיא אופק"
רק לאחרונה, זוכת פרס מפעל חיים של אמ"י (איגוד אמני ישראל) לשנת תשפ"ג, חנה לסלאו השתתפה בתוכנית "המטבח המנצח VIP" ושיתפה כיצד התמודדה עם אחת התקופות המאתגרות בחייה. "לפני קאן היו שלוש שנים שלא עבדתי. התגרשתי, פתאום אלוהים סגר לי את הדלתות, הכול התרסק", שיתפה לסלאו. "לא עבדתי שלוש שנים. בשבילי זה לא רק עבודה, אני אדם של עשייה. חשבתי שאולי איבדתי את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה