שיווק ופרסום

וולט בשיתוף פעולה עם יבואנית הממתקים: "תוספת מתוקה לאפליקציה"

רשת חנויות +TASA, המתמחה בשיווק שוקולדים וממתקים של מותגים בינלאומיים, מצטרפת לפלטפורמת המשלוחים Wolt. ישראל אברהמי, Wolt ישראל: ״החיבור עם +TASA, הוא תוספת מתוקה במיוחד לקטגוריות המאפים והשוקולדים באפליקציה"

מערכת ice | 
מוצרי טסה במשלוח וולט (צילום וולט ישראל)
רשת חנויות הבוטיק +TASA, המתמחה בשיווק שוקולדים וממתקים של המותגים הבינלאומיים המובילים וכוללת בייקרי  ובית קפה, מצטרפת לפלטפורמת המשלוחים Wolt. במסגרת שיתוף הפעולה, רשת חנויות הבוטיק תציע שירות משלוחים איכותי ומוקפד עד הבית, בשילוב חוויה קולינרית, ייחודית ואיכותית של  +TASA .
בשלב הראשון, משלוחי Wolt יגיעו לתל אביב, גבעתיים, רמת גן וגם בפלטפורמה זו  הרשת תיצמד לסטנדרט השירות, המגוון ואיכות המוצרים מהגבוהים ביותר כמקובל ברשת. רשת חנויות הבוטיק תעניק מענה למשלוחים במגוון מארזים הכוללים שוקולדים וממתקים של מותגים בינלאומיים כמו בצק עוגיות של סניקרס, אוראו בטעמים מיוחדים מדרום קוריאה וטעמים מיוחדים נוספים.
 


 
זה לא הכל.  המשתמשים יוכלו להזמין מהבייקרי ובית הקפה של החנות מגוון עשיר של דונאטסים ביחידים ובמארזים, עוגות קוקי פאי, עוגיות, מאפינס ואף את המשקאות הידועים של רשת חנויות הבוטיק.

אור בן – ימין, סמנכ"ל השיווק של +TASA: "מאחר והרשת מונה כיום רק 2 סניפי דגל בתל אביב, אפליקציית Wolt  מהווה עבורנו מנוע צמיחה להרחבת  מעגל הלקוחות באזור גוש דן.  האפליקציה  תיתן מענה לקהל היעד שרוצה לארח בבית בחוויה קולינארית אחרת או להעניק מתנה או מארז ייחודי ומעוצב".
ישראל אברהמי, מנהל הריטייל, Wolt ישראל: ״החיבור עם +TASA, מהשחקניות המובילות והמרגשות בתחום המתוקים בישראל, הוא תוספת מתוקה במיוחד לקטגוריות המאפים והשוקולדים באפליקציה".

(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה