שיווק ופרסום

תנובה, שטראוס ודלתא: אלו הפרסים היוקרתיים שקיבלו הענקיות

בטקס פרסי תחרות האפי לשנת 2023 שנערך במוזיאון תל אביב, נכחו בכירים רבים מקהילת השיווק והפרסום של ישראל. בין הזוכים בפרסים היוקרתיים: תנובה, שטראוס, Max, yellow
מערכת ice | 
תנובה, שטראוס ודלתא (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, shutterstock, פייסבוק/ קניון עופר מרום)
בטקס פרסי תחרות האפי 2023, שנערך אתמול (ראשון) במוזיאון תל אביב, בנוכחות 350 בכירי קהילת השיווק והפרסום של ישראל, הוענקו מגוון פרסים על הצטיינות באפקטיביות שיווקית ופרסומית למהלכים שיווקיים שנערכו בשנת 2023.
במקום הראשון  בקטגוריית האפי פלטינום, זכו 2 מתמודדים על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים: הקמפיין של חברת מקס תחת הכותרת "המסע המופלא של max שבירת קונבנציות בדרך להובלה" שאותו הוביל משרד הפרסום קבוצת McCann.
פרס נוסף הוענק באותה קטגוריה לחברת yes על המהלך: "איך הפכה חברת הלווין למלכת הסטרימינג של ישראל", שאותו הוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. בפרס הכסף בקטגוריית האפי פלטינום זכתה פז yellow, שאת הקמפיין שלה הובילה חברת הפרסום  McCann.
חברת "דור אלון" זכתה בפרס נחשב והגיעה למקום השלישי בקטגוריית האפי פלטינום עם הקמפיין המדובר: "מיני סופר אלונית: זה לא מיני הצלחה, זה סופר הצלחה", שאותו הוביל משרד הפרסום מנצ'. בקטגוריית היופי, אופנה וטיפוח זכתה חברת "דלתא", שאת הקמפיין הובילה חברת הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי.
בקטגוריית המזון, זכתה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, שאחראית על חטיבת החלב של חברת טרה. על הקמפיין הייתה אחראית חברת הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב". מלבדה, זכו הענקיות שטראוס וחברת תנובה בפרסים הנחשקים.
 



חברה נוספת שגרפה הישג משמעותי בתחום השיווק והפרסום היא חברת איקאה, אשר זכתה בפרס הזהב בקטגוריית קמעונאות עם הקמפיין החדש שאותו הוביל משרד הפרסום מקאן.

כידוע, תחרות האפי היא תחרות בינלאומית יוקרתית המתקיימת בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר, והפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכים אלו.

(צילום: עזרא לוי)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה