רכילות עסקית

תחרות האפי סיימה את שלב השיפוט: כמה חברות עברו שלב?

לאחרונה החלה תחרות האפי ה-22 בישראל וכעת מדווח כי הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות. במהלכו בחן צוות שופטים את מהלכי השיווק הבולטים מהשנה החולפת שהגישו 69 חברות והוכרזו העולים לגמר
מערכת ice | 
אילן סיגל (צילום רמי זרנגר)
לאחרונה החלה תחרות האפי ה-22 בישראל, וזו נערכת על ידי איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמי"ל – המרכז הישראלי לניהול. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים האפקטיביים ביותר בשנה החולפת.
בסוף השבוע דווח כי הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2023, ובמהלכו בחן צוות שופטים את מהלכי השיווק הבולטים מהשנה החולפת שהגישו 69 חברות והוכרזו העולים לגמר. לתחרות הוגשו השנה 88 מהלכים, באמצעות 14 משרדי פרסום, ובהם: קבוצת McCann, אדלר חומסקי & ורשבסקיGREY , ראובני פרידן–ארלו דיגיטל, יהושע/TBWA,  באומן בר-ריבנאי, Social lions Publicis, וגליקמן שמיר סמסונוב Publicis.
הכרזת העולים לגמר מסכמת את שלב א' של תהליך השיפוט, שבו בחן צוות שיפוט המונה יותר מ-70 שופטים, שבהם בכירים ובכירות מתעשיית השיווק והפרסום, אנשי ונשות מקצוע בתעשייה, נציגי ונציגות האקדמיה, את המהלכים שהוגשו בשלל הקטגוריות, הבולטות: מזון עם 11 עבודות, פיננסים עם 9 עבודות, מוצרים דיגיטליים ואוטומציה עם 7 עבודות, פעילות חברתית וציבורית-עמותות עם 6 עבודות, מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית עם 5 עבודות.
מבין 88 המהלכים שהוגשו השנה, בחר צוות השופטים 46 מהלכים שעלו לשלב הגמר ויתחרו ב-20 קטגוריות. במהלך שלב א' של השיפוט, שהתקיים אונליין, עמד בראש כל חדר דיונים יו"ר שניהל את הדיון המקצועי, ולאחר דיון מעמיק בכל עבודה השופטים העניקו את ציוני העבודות. ההגשות כללו את הרעיון הגדול והמהלכים האסטרטגים שנעשו מסגרת הפעילות השיווקית, הצגת נתונים, מטרות וכמובן תוצאות המהלך. כמו כן, לצד העבודה הגישו החברות מצגת ובה כל האלמנטים הקריאטיביים אשר ליוו את המהלך.
ב-5 בנובמבר יתקיים מפגש מיוחד של מנכ"לים מהבכירים במשק, בראשותו של אילן סיגל, יו"ר תחרות האפי ומנכ"ל פלאפון-yes, ובו ייבחנו המהלכים המועמדים לפרס היוקרתי בקטגוריית ה-Effie Platinum - Sustained success, הבוחנת הישגים שיווקיים לאורך זמן (3-5 שנים). לקטגוריה זו הוגשו בשלב הראשוני 10 עבודות.
שלב ב' של השיפוט ייערך במפגשי שיפוט ייעודיים ב-29 באוקטובר ובמסגרתו יפגשו צוותי שיפוט ויקיימו דיונים סביב המהלכים שעלו לשלב הגמר. בסופם של הדיונים כל שופט ינקד את המהלכים בקטגוריות השונות. לאחר שלב זה ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, כמו גם המהלך הזוכה בפרס ה- Grand Effie - מהלך השיווק והפרסום של השנה.
טקס הענקת הפרסים וסיום התחרות יתקיים ב-20 בנובמבר בהשתתפות מנכ"לים בכירים, אנשי שיווק ופרסום ונציגי התקשורת והמדיה.
אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes ויו"ר תחרות האפי, מסר: "עולם השיווק הולך ומתקדם יחד עם כלל השינויים הטכנולוגיים שכולנו חווים. ערוצי השיווק ללקוחות הסופיים הפכו למגוונים ומבוזרים ולכן מהלכים שיווקיים כיום חייבים לשלב פעילות שיווק ופרסום במספר ערוצים במקביל, תוך התאמת הקמפיינים והמסרים לכל מדיום ומדיום. לצד שינויים אלו באים לידי ביטוי במהלכי החברות, יצירתיות, מקוריות, נועזות וכמובן הבנת הצרכים של קהלי היעד אליהם הן פונות. המתמודדים השנה בתחרות מציגים מהלכים אפקטיביים, מעניינים ומיוחדים ואנחנו בטוחים שתהליך השיפוט בדרך לקבוע מהו המהלך האפקטיבי של השנה יהיה מרתק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה