טלוויזיה

שפיטה בווידוי מצמרר: "לא הצלחתי להשתקם, הייתי בדיכאון"

הזמרת רותם שפי שמופיעה תחת הדמות "שפיטה", מגיעה הערב לתוכניתה של נסלי ברדה ופותחת הכל על הנכות שהכניסה אותה לדיכאון, ועל הקושי בהורות
מערכת ice | 
שפיטה (צילום צילום מסך)
הערב בתוכנית הלייט נייט "אנשים" של נסלי ברדה בקשת 12, תתארח הזמרת רותם שפי, שמוכרת בשם של דמות הבמה שלה - שפיטה, שבדמותה הגיעה עד לשלב הגמר של "הכוכב הבא לאירוויזיון", וסיימה בה במקום השלישי.
שפי, שלפני כשנתיים הפכה לאם לראשונה, השילה באותה תקופה את דמות הבמה שלה והחלה להתראיין בדמותה האמיתית, והערב צפויה להתייחס גם לעניין הדמות, למעבר לאמהות, ולמקל ההליכה שמלווה את דמותה של שפיטה.
בין היתר תתייחס לקושי שחוותה לאחר לידת ביתה, ובקטע שעלה היום בעמוד האינסטגרם של ערן סויסה נשאלה שפי על האימהות וענתה תוך ניסיון התחמקות, "קשה, קשה ממש. הלאה, מה השאלה הבאה?"
שפיטה הסבירה ושיתפה, "בואי נגיד שלהיות אמא זה לא היה אף פעם חלום חיי ולא השאיפה שלי ובתכלס לא חשבתי שאני אהיה, לא היה לי רצון כזה זה היה נטו השעון הביולוגי שדוחק. זה םשוט משפיע לך על כל החיים. הקריירה שלך, האנרגיה שלך. חוויתי עצבים ותסכול ומרמור וחרטה אלה רגשות מאוד מבאסים להרגיש אבל לרגע לא הרגשתי אשמה שאני מרגישה אותם. זה אולי לא הדבר הנכון להגיד אבל וואלה זה מה שזה זה מה שזה היה בהתחלה. בלי זה היציאה מהדמות כנראה היתה לוקחת כמה שנים".
עוד התייחסה לגידול שהיה לה ברגל והותיר אותה עם נכות, "הייתי בדיכאון כי חייתי בכאב, וזה הרג אותי ממש. זה תפס אותי בתקופה שאת רוצה לבנות את עצמך ולחסוך כסף. את גם ככה חיה בדירה מעופשת ופתאום עכשיו את פאקינג נכה. אין לך שקל על התחת, חברים הלוו לי כסף שאני אוכל לשלם שכירות, כי לא יכולתי לעבוד. לא הצלחתי להשתקם, שנה וחצי אחרי עברתי עוד ניתוח. היה שלב שאמרתי אני משחררת את הניסיון לפתור את הכאב הזה".
שפיטה התייחסה לפני כמה חודשים לחווית הלידה עצמה, אחרי עדכון הנחיות של משרד הבריאות באשר לביצוע ניתוח קיסרי צרפתי. הזמרת העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה על רקע הנושא שעורר סערה תקשורתית וכתבה "ככה זה נראה כשלבתי החולים שורף שנשים מעדיפות ללדת באופן פרטי בניתוח שמכבד יותר את תהליך הלידה ואת ההחלמה של האישה", כתבה בפתח דבריה הזמרת.
שפיטה הוסיפה ותקפה בנושא את משרד הבריאות: "עם כל הכבוד לחוות הדעת שלכם, אנחנו נחליט בעצמנו איפה ואיך טוב לנו ללדת. אגב, אני ילדתי בניתוח קיסרי בנצרת אצל דוקטור הנדלר המדהים ואמנם הייתה לי חוויה קשה, ובכל זאת אני לא הייתי מחליפה אותה. עכשיו, חפשו את היציאה הקרובה מהרחם שלנו וסעו לשלום".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה