בריאות

שפיטה חושפת סיפור כואב: "הייתה לי חוויית לידה קשה"

שפיטה התייחסה להוראה של מרד הבריאות לבתי החולים להפסיק לבצע ניתוח "קיסרי צרפתי": "ילדתי בניתוח קיסרי ואמנם הייתה לי חוויה קשה, ובכל זאת אני לא הייתי מחליפה אותה. עכשיו, חפשו את היציאה הקרובה מהרחם שלנו וסעו לשלום"
מערכת ice | 
שפיטה (צילום צילום מסך)
משרד הבריאות דרש השבוע מבתי החולים בישראל להפסיק לבצע ניתוח "קיסרי צרפתי" לנשים בהיריון, במסגרתו החיתוך נעשה בצידי הבטן, והצלקת פחות בולטת, אך מאידך לטענתם עולה החשש כי הוא מלווה בשיעור סיבוכים גבוה מהניתוח הקיסרי השגרתי והרגיל. למרות זאת, ייתכן וההחלטה תשתנה, זאת בעקבות דיון במועצה הלאומית לרפואת נשים.
מי שהתייחסה היו (שלישי) לנושא בתוקפנות היא הזמרת האהובה שפיטה, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה על רקע הנושא שעורר סערה תקשורתית לא קטנה בימים האחרונים. "ככה זה נראה כשלבתי החולים שורף שנשים מעדיפות ללדת באופן פרטי בניתוח שמכבד יותר את תהליך הלידה ואת ההחלמה של האישה", כתבה בפתח דבריה הזמרת.
שפיטה הוסיפה ותקפה בנושא את משרד הבריאות: "עם כל הכבוד לחוות הדעת שלכם, אנחנו נחליט בעצמנו איפה ואיך טוב לנו ללדת. אגב, אני ילדתי בניתוח קיסרי בנצרת אצל דוקטור הנדלר המדהים ואמנם הייתה לי חוויה קשה, ובכל זאת אני לא הייתי מחליפה אותה. עכשיו, חפשו את היציאה הקרובה מהרחם שלנו וסעו לשלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה