טלוויזיה

מגישת רשת 13 בלחץ: "נחנקה לי מול העיניים, מלכודת מוות"

סיון כהן סבן שיתפה באירוע מלחיץ שקרה לבתה בת השש: "אין לך מצב לשים לב לדבר הזה-זאת ממש מלכודת מוות, מוציאים את הפקק מרגישים בטוחים ובשאיפה הראשונה היא שאפה את הטבעת הלבנה שמחזיקה את הפקק ונחנקה לי מול הפנים, פשוט ככה!"
מערכת ice |  2
סוף שבוע מלחיץ במיוחד עבר על מגישת רשת 13 סיון כהן סבן שחשפה את האירוע שעברה בתה הקטנה כאשר שתתה טרופית וכמעט נחנקה למוות. כהן סבן הזהירה את מאות אלפי עוקביה מסיפור דומה שעשוי לקרות גם לכם.
כהן סבן העלתה את התמונה של הטרופית המדוברת לאינסטגרם שלה וכתבה: "אזהרה!!!!!! שימו לב!!! משתפת בארוע קשה שעברתי ביום שישי האחרון, ילדתי בת ה 6 נחנקה לי מול העיניים מסוגר של טרופית".

עוד היא הוסיפה: "אין לך מצב לשים לב לדבר הזה-זאת ממש מלכודת מוות, מוציאים את הפקק מרגישים בטוחים ובשאיפה הראשונה היא שאפה את הטבעת הלבנה שמחזיקה את הפקק ונחנקה לי מול הפנים, פשוט ככה!".
לסיכום הסבירה כהן סבן הנסערת: "במזל הילדה שלי יצאה מזה בשלום ובנס, לא מבינה איך המוצר הזה נמצא בשוק!!!! לאחר בירור מסתבר שהילדה שלי רק נכנסה לרשימה ארוכה של ילדים שנחנקו בדיוק באותה צורה !! זאת סכנת נפשות להעביר לכל מי שאתם מכירים חייבים להעלות את המודעות"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נחנקה לי מול העיניים בשתית טרופית
    אפרים 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שאין תמונה של המוצר המסוכן ומקום הטבעת על המוצר, זה היה מציג באור ברור יותר היכן הבעיה.
    סגור
  • 1.
    עכשיו מטפלים בבת של....
    יהודי 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד עכשיו כל מאות הילדים שנחנקו , לא הוזיזו לך את האצבע על המקלדת, אבל עכשיו כן , רק עכשיו , את מודעת למצב את נוכלת מהסוג הראשון בעולם, ילדים של אחרים לא מעניינים אותך עד שזה לא אצלך בבית
    סגור