טלוויזיה

מארוול, הפלאש ומהיר ועצבני: הסרטים שיעשו את 2023 נחשפים

במהלך אירוע הסופרבות הענק, נחשפו טריילרים למספר סרטים שיעשו לכם את שנת 2023: מהפלאש של די-סי, דרך שומרי הגלקסיה, מהיר ועצבני ורובוטריקים, ועד הצעקה 6 שחוזרת עם אחת השחקניות הלוהטות בעולם. כל הסרטים לפניכם
מערכת ice |  2
מארוול
אירוע הסופרבול הגדול התרחש אתמול (ראשון) כאשר בנוסף למופע האדיר של ביונסה במחצית, כאשר גם על המגרש הייתה הצגה גדולה כאשר מקנזס סיטי צ'יפס ניצחה 35:38 את פילדלפיה וזכתה בתואר היוקרתי. בנוסף, במהלך משדרי הפרסומות נחשפו טריילרים לסרטים החדשים שישודרו השנה, בעלויות מטורפות, שהגיעו לשבעה מיליון דולר לחצי דקת שידור.
"הפלאש": הטריילר של "הפלאש" משך את מרב תשומת הלב השנה מכיוון שמדובר בסרט הראשון שייצא לאקרנים מטעם די-סי קומיקס אחרי ההפיכה בתאגיד האחים וורנר, במהלכה הופקדה חטיבת גיבורי העל של האולפנים בידי פיטר ספרן והקולנוען ג'יימס גאן. הטריילר החדש בעצם משיק פומבית את הבנייה מחדש של יקום גיבורי העל של די-סי, שתלויה לא מעט בקמפיין השיקום של "הפלאש" והכוכב.ת המעורער.ת שלו עזרא מילר שהשערוריות שהסתבכ.ה בהן כמעט והביאו לגניזת הפרויקט.
ההצצה שקיבלנו לעיבוד הקולנועי שביים אנדרס מוסקיאטי הארגנטינאי מרהיבה ויש בה רמזים לסיפור שנועד לאתחל את יקום גיבורי העל של די-סי על פי מורשת זאק סניידר, וגם להעניק לה מיתה מכובדת ככל האפשר למרות כל הביקורת של המשטר החדש.
שומרי הגלקסיה: חלק 3:  הטריילר מעיד על מסיבת סיום של ממש עם פסקול מהסבנטיז (ובראשו Since You've Been Gone של ריינבואו), אליה התייצבו כל חברי הכנופייה האינטרגלקטית המלבבת והשחקנים שמגלמים אותה: כריס פראט כסטארלורד, דייב באוטיסטה כדראקס, בראדלי קופר כרוקט ראקון, וין דיזל כגרוט (שצמח מחדש לגודל שיא), קארן גילן כנבולה, פום קלמנטיף כמנטיס וסילבסטר סטאלון כסטאקר אוסגוד.
אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל: הסרט החמישי בסדרה מבקש לסגור מעגל עם "שודדי התיבה האבודה" שפיתחו סטיבן ספילברג וג'ורג' לוקאס ב-1981. הבמאי ג'יימס מנגולד יודע שלדמות של הארכיאולוג ההרפתקן אין תוחלת ללא השחקן שמזוהה איתה, ולכן פורד שוב פה כדי להמשיך לריב עם הנאצים, גם אחרי מלחמת העולם השנייה. יורגן וולר, מדען גרמני שהשתלב בנאס"א הוא הנבל החדש בגילומו של מאדס מיקלסן הדני. פיבי וולר-ברידג' היא בת בריתו התורנית של אינדי, כלומר נכדתו. עוד מופיעים בסרט: אנטוניו בנדרס, בויד הולברוק וג'ון רייס דייויס, שחוזר לדמותו של סלאח, עוזרו של ג'ונס.
מהיר ועצבני 10: בסרט העשירי בסדרה שביים לואי לטרייה, וין דיזל וחבורתו שבים לכביש והם אולי מהירים פחות מהפלאש אבל עצבניים הרבה יותר. כמו תמיד מניעים את הסיפור מנועים ממוכנים ולבבות אנושיים. אין פה שום דבר שונה מבחינה עלילתית. שוב פעם מישהו מן העבר מתפרץ לתוך חיי המשפחה של דומיניק טורטו ולא מאפשר לו לנהל את שגרת יומו בשלווה. בתערובת הרגילה של דם, יזע ודלק נמהלים חבריו הוותיקים של טורטו, בני משפחתו וגם אויביו בעבר ובהווה, כל אלה בסצנות אקשן באוקטן גבוה שמפגישות מכוניות מרוץ, ג'יפים, רכבי אספנות וגם מטוסי תובלה ומסוקים. כרגיל.
רובוטריקים: עליית החיות: מייסד הפרנצ'ייז הקולנועי המצליח מייקל ביי לא מביים, אבל רוחו שורה על הסרט, וכך גם במקרה של באמבלבי, שלשם שינוי אינו לוקח את הגה העלילה. את החיפושית הצהבהבה עוקפת מכונית פורשה 964 נוצצת. מדובר ברובוטריק מיראז', שאת קולו נותן פיט דייוידסון. כמובן שאופטימוס פריים גם פה עם המדובב הצמוד שלו פיטר קאלן, וכך רובוטריקים מזנים שונים כמו איירייזור (מישל יאו), סקורג' (פיטר דינקלג') ואופטימוס פריימל (רון פרלמן) במלחמת הכול בכל. בני האנוש פה מתגמדים גם על המסך וגם בכל הנוגע לצוות השחקנים, שמובל על ידי אנתוני ראמוס האלמוני יחסית, כצעיר ניו יורקי שחובר למיראז' במסע מהיר ועצבני בפרו.
צעקה 6: הסרט הקרוב שאומנם מחזיר אלינו את גוסטפייס האגדי, וגם את חקייניו המעריצים, אבל ממשיך לרכב על הצלחת הכוכבת החדשה של הפרנצ'ייז ג'נה אורטגה. השחקנית הזערורית בת ה-20, שעלתה לגדולה לאחרונה בסדרה "ונסדיי", חוזרת לתפקיד של הנערה טארה קרפנטר, שמתייצבת לצד אחותה סם (מליסה באררה) בעוז מול הנבל הבלתי נלאה. קורטני קוקס, שהייתה שם הרבה לפני שתיהן בסרט הראשון לפני 27 שנה, עדיין פה. נב קמפבל, שהייתה לצדה, סיימה את תפקידה בסרט הקודם בנסיבות לא סימפטיות. לא נראה שזה יפריע למעריצים כל עוד הם מקבלים מנה נוספת של צעירות מפוחדות, צווחניות אבל אמיצות.
מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים: לצד הטריילר ל"אהבה בשחקים: מאווריק", פראמאונט השיקו בסופרבול גם את זה של "מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים", והנה, שנה אחרי, הסרט עומד לצאת לאקרנים סוף סוף אחרי הבכורה הקרובה בכנס SXSW באוסטין. ולקראת האירוע הנוצץ, האולפנים שלחו עוד טיזר כתזכורת לעיבוד השאפתני למשחק התפקידים שביימו ג'ון פרנסיס דיילי וג'ונתן גולדסטין ובכיכובם של כריס פיין, מישל רודריגז, רגאיי-ז'אן פייג', יו גרנט, ג'סטיס סמית' וקלואי קולמן.
סופר מריו הסרט: הטיזר לעיבוד הקולנועי המחודש למשחק המחשב מהאייטיז מוגש כפרסומת שגרתית למראה לצוות השרברבים מריו ולואיג'י. אבל אין טעם להתקשר אם יש לכם סתימה בביוב, אלא אם כן תרצו להזדרז ולרכוש כרטיסים כבר היום. כריס פראט מדובב את מריו וצ'רלי דיי את לואיג'י והם ימצאו עצמם בממלכת הפטריות הדמיונית, שם ממתינה להם הרפתקה בהשתתפות של דמויות בדיבובם של ג'ק בלאק, אניה טיילור-ג'וי וסת' רוגן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכתבה הזו ואין קישור לאתר חיצוני
    אדם 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי שנוכל לראות את הטריילרים..?
    סגור
  • 1.
    לא ביונסה הופיעה. זו הייתה ריאהנה (ל"ת)
    Bing chilling 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור