טלוויזיה

כוכבת "הלוטוס הלבן" חושפת את האמת העצובה על חייה

ג'ניפר ג'ניפר קולידג' חווה את התקופה המושלמת בחייה אחרי שזכתה בפרס גלובוס הזהב לתפקיד המושלם שלה בסדרה "הלוטוס הלבן", אך למרות זאת, היא לא מאושרת: "אני מרגישה חוסר ביטחון בנוגע לאהבה. עדיין לא מצאתי את אהבת חיי
מערכת ice | 
גניפר קולידג (צילום אינסטגרם)
ג'ניפר קולידג' (61) אמנם נמצאת בעשור השביעי לחייה, אבל כעת היא קוטפת את פירות ההצלחה אחרי התפקיד המושלם שלה בסדרה המצליחה של HBO "הלוטוס הלבן", אחרי שזכתה בפרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר במיני סדרה.
אך למרות האהבה והפרגון שהיא זוכה להם, ג'ניפר קולידג' חשפה לאחרונה בראיון כי היא עדיין חשה חוסר ביטחון וחווה לא מעט רגעים של בדידות בכל הנוגע לחיי האהבה שלה. בראיון לאתר "המירור" הבריטי, סיפרה ג'ניפר קולידג': "קיבלתי כמה החלטות לא טובות לאורך השנים בכל הקשור לגברים שבחרתי להכניס לחיי וזה גרם לי להרגיש חוסר ביטחון בכל מה שקשור לאהבה".
"אני פה כבר נצח, מאז שהייתי בת 30", סיפרה. "זה המון זמן. כשאני הולכת למסיבה עם חברים מהתעשייה אני לא מכירה את האנשים. חייתי חיים מבודדים בניו אורלינס והאנשים היחידים שאני מכירה הם אלה שאני פוגשת בעבודה או החברים שלי", הוסיפה.
לסיום, היא שיתפה: "עדיין לא מצאתי את אהבת חיי. אני חושבת שבגלל ההחלטות השגויות שקיבלתי בחיי נותרתי עם חוסר ביטחון והרגשה שאני לא כזו שווה. הרבה אנשים באים אלייך בשדה התעופה, באים לדבר איתך כשאין להם מה לעשות, אומרים לך דברים נחמדים. בהוליווד יבואו אלייך ויגידו לך 'את נהדרת', אבל את יודעת שהם מתכוונים לזה רק אם הם מציעים לך עבודה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה