טלוויזיה

נטפליקס בצרות? ברשת קוראים לפתוח בחרם נגד ענקית הסטרימינג

ענקית הסטרימינג ממשיכה להכעיס את המנויים: גל הביטולים בנטפליקס נמשך. לאחר שביטלה את "כאוס", בהנהלה החליטו לבטל להיט נוסף שלה. מהלך גרר גל תגובות זועמות ברשתות והיו כאלו שאף קראו לפתוח בחרם נגדה
מערכת ice |  1
ריד הייסטינג, מנכ"ל נטפליקס (צילום wikimedia, pexels)
ענקית הסטרימינג הצליחה פעם נוספת להכעיס את המנויים. לאחר ביטלה לאחר עונה אחת את הלהיט "כאוס" זאת למרות שהגיעה לשלישייה הפותחת בדירוג נטפליקס. הפעם, ענקית הסטרימינג הצליחה לעורר כעס כלפיה ברשת לאחר שהחליטה לבטל את הקומדיה "אבא בהפרעה" בכיכובו של רוב לאו, אחרי שתי עונות בלבד. 
העלילה מתרחשת בחברת מחקר ביולוגי והיא סובבת סביב לאו (60) שמככב בה לצידו של בנו אוון לאו (28), אשר מתמודד עם קשיים חברתיים, נאלץ לעבוד בחברה של אביו האקסצנטרי כדי להציל אותה מקריסה. בעונה השנייה, שעלתה לנטפליקס במהלך חודש אוגוסט האחרון, העלילה התמקדה במאבק השליטה בחברה בין האב לבנו.
כאמור גם "כאוס", היא גם דוגמא לסדרה שלמרות שהצליחה לסחוף אחריה קרוב ל-15 מיליון צופים נטפליקס החליטה לבטל אותה.  בסדרה אשר נוצרה על ידי צ'רלי קובל, מוצגת למעשה גרסה מודרנית למיתולוגיה היוונית והרומית, בהשתתפות ג'ף גולדבלום בתפקיד זאוס וסטיבן דילן כפרומתאוס.
נדמה שמדיניות הביטולים של נטפליקס עוררה את זעמם של המנויים. גם הפעם, המהלך התקבל באכזבה ובקרבם. אלו כעסו על החלטתה של ענקית הסטרימינג לבטל את הסדרות האהובות אחרי עונות ספורות. יתרה מכך, היו כאלה שאפילו קראו לפתוח בחרם של שנה כנגד ענקית הסטרימינג. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוצים לאחרים את נטפליקס
    ממש חוצפה 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל בה צדק רוצים לאחרים את נטפליקס כי מבטלים סדרות טובות וחבל מאוד נטפליקס פעם איתה החברה המובילה אחשב נטפליקס אגיע לאפסדים נטפליקס זה חברה לא המובילה בה שירות התוכן מוצאים יותר מידי כסף אל התוכן נטפליקס חברות אייץ בי הו מקס מוצאים פחות כסף אל תוכן דיסני פלוס מוצאים פחות כסף אל תוכן רק נטפליקס היחידה שופכת כספים אל תוכן נטפליקס צרכים להודות שעם החברה המפסידה בה תוכן
    סגור