תיירות

אין דברים כאלה: ענקית התיירות במהלך אדיר לציבור הישראלי

עובדי חברת השטיח המעופף תרמו בימים האחרונים חבילות אישיות של ציוד טקטי, ביגוד אישי ומתוקים למען חיילי הדרום. לפני שבועות ספורים ציינה החברה את השנה החדשה כשהמנכ"ל הכריז על בונוס אישי לכל אחד מהעובדים העומד על 50% מהשכר
מערכת ice | 
טיסות מישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
עובדי חברת השטיח המעופף תרמו בימים האחרונים למען חיילים בדרום חבילות אישיות של ציוד טקטי, ביגוד אישי ומתוקים. העובדים ארזו את החבילות והוסיפו ברכת רפואה שלמה לפצועים, חיבוק משפחות הנעדרים והשתתפות בצער הנרצחים, שנדע ימים שקטים וטובים יותר.
לפני שבועות ספורים בלבד, בתחילת השנה, סיטונאית התיירות השטיח המעופף ציינה את השנה החדשה בהרמת כוסית עם כלל העובדים במעמד מנכ"ל החברה, אייל קשדן. במהלך האירוע החגיגי נתבשרו העובדים על בונוס אישי לכלל העובדים - העומד על סך 50% מהשכר.

עובדי החברה למען החיילים (צילום: דוברות השטיח המעופף)

עובדי החברה למען החיילים (צילום: השטיח המעופף)

בתוך כך, תנובה אירחה השבוע 350 עובדות תנובה ובני משפחותיהם במלון ישרוטל פורט בתל אביב. מדובר בנציגות מכירה ממרכז המכירות של החברה, הממוקם באשקלון, שממשיכות לתת מענה ללקוחות מאז תחילת המלחמה. מרבית העובדות הן תושבות אשקלון ומקצתן תושבות אופקים ועוטף עזה. המלון נסגר בתחילת המלחמה ונפתח לטובת אירוח עובדות תנובה ומשפחותיהן, שאכלסו את כל המלון.
האירוח כלל מימון מלא של השהיה, כולל פעילויות, טיפול רגשי וחגיגת יום הולדת לילדים. אתמול בערב (שלישי) עמדו בני משפחה רבים עם דגלי ישראל ודגלי תנובה במרפסות המלון. בנוסף תנובה מחלקת השבוע כ-250 צידניות עם מוצרי החברה למשפחות של מאות עובדי תנובה, שגויסו למילואים. הצידניות מחולקות על ידי מנהלי העובדים ועובדים מתנדבים, שמגיעים עד בתי העובדים בכל רחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה