תיירות

ארקיע מתכוננת לעונת הקיץ: השינוי המפתיע של חברת התעופה נחשף

ארקיע מדווחת כי אחד ממטוסי האמבראר יחזור לפעול בעונת התיירות הקרובה. לאחר שהמטוס הוותיק והאמין של החברה היה מיועד למכירה, חברת התעופה החליטה כי יחזור לפעול בעונת הקיץ. מנכ"ל חברת התעופה: "נערכים לתקופה העמוסה"
מערכת ice | 
ארקיע (צילום ארקיע)
ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ, חברת תעופה ישראלית המפעילה טיסות פנים-ארציות ובינלאומיות, מודיעה היום (חמישי) על החזרה לפעילות של אחד ממטוסי האמבראר של החברה.
מדובר במטוס שהיה מיועד למכירה, אך על פי החלטת חברת התעופה ארקיע הוא יחזור לפעול כבר בעונת התיירות הקרובה. בעקבות כך, ציין עוז ברלוביץ, מנכ"ל חברת התעופה הישראלית ארקיע: "החזרה לפעילות של מטוס האמבראר, היא צעד נוסף לעמידה בהיקף הביקושים בעונת התיירות.  אנחנו נערכים לתקופה העמוסה, תוך כדי התאמות לשינויים בשוק התעופה העולמית".
במהלך השנתיים האחרונות, שוק המטוסים עבר שינוי משמעותי. כזכור, היקף הביקושים למטוסים עלה בעשרות אחוזים, מהיצע המטוסים הזמינים. בעקבות כך, החליטה חברת התעופה "ארקיע", כי אין צורך לשחרר את המטוס האמין והוותיק וכי הדבר הנכון ביותר לעשות הוא הכשרתו לעונת הקיץ הקרובה. 
כזכור, לפני מספר ימים הודיעה חברת התעופה הישראלית ארקיע על לוח הטיסות לאביב- קיץ הקרובים.  לטענת החברה, הכשרת מטוס האמבראר לעונת הקיץ הינה החלטה נכונה וחכמה במיוחד לאור העובדה כי הוא יעניק חיזוק נוסף למענה עבור 27 היעדים השונים אליהן ארקיע מתכננת לטוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה