תיירות

תקרית קשה בטיסת ארקיע: למה נכה סורב לעלות לטיסה?

זוג שבו הבעל מתנייד בכסא גלגלים חשמלי, הגיע לעמדת הצ'ק אין לקבל אישור עלייה למטוס, אך מנהלת המשמרת הודיעה להם כי הם לא רשאים לעלות משום שהטייס לא קיבל אישור לסוללה החשמלית בכסא. ארקיע: "הנוסע לא הזמין את הטיסה דרכנו ולא הועבר אלינו המידע הדרוש לבטיחות הטיסה"
מערכת ice |  4
ארקיע (צילום ארקיע)
אירוע לא נעים בטיסה. נוסע בשם ששון אליאס ואישתו מיכל היו בדרכם לטיסת ארקיע לאילת שם תכננו ליהנות מחופשה ובה יחגגו את יום הולדתה, אבל לדבריהם כשניגשו לעמדת הצ'ק אין לקבל אישור עלייה למטוס, על פי מאקו הודיעה להם מנהלת המשמרת כי הם לא רשאים לעלות משום שהטייס לא קיבל אישור לסוללה החשמלית בכיסא הגלגלים של אליאס.
למאקו הוא הסביר: "הסברתי למנהלת משמרת שאני טס פעמים רבות עם ארקיע, יש להם את כל האישורים שלי על כיסא הגלגלים וגם בהזמנה שעשיתי מול חברת הנסיעות שממנה רכשתי את הכרטיסים לא אמרו שיש איזושהי בעיה. הצגנו בפניהם את האישור  אבל שום דבר לא עזר. הם גילו אטימות וחוסר רגישות. ממש ככה".

על אף שמיכל טוענת שהשיגה אישור לסוללה, היא טענה שעדיין סורבו לעלות: "הטייס התעקש שלא נעלה לטיסה עם הכיסא גלגלים. מה שמוזר זה שעוד לפני שהצגנו את האישור הטייס סירב שנעלה לטיסה עם הכיסא" ששון אמר: "בכיתי כמו ילד, התחושה קשה מאוד. אנחנו טסים הרבה לאילת עם ארקיע ומעולם לא היה לנו דבר כזה, מספר, הרגשתי אכזבה גדולה מאוד, חוסר אנושיות, ביזיון. מנהל המשמרת של החברה ביקש שאשלח מייל בעניין, אבל שלחתי ועד עכשיו לא חזרו אליי. חבל שככה מתנהגים בצורה לא ראויה ולא מכובדת לציבור הנכים".
חברת ארקיע מסרה בנוגע לתקרית: "מתנצלים על אי הנוחות ועל תחושת הלקוח. ארקיע פועלת ומקדמת ככול שאפשר נגישות  מרבית לנוסעיה. ארקיע פועלת תמיד על בסיס הנהלים והתקנים הדרושים. במקרה הספציפי הזה הנוסע לא הזמין את הטיסה דרכנו ולא הועבר אלינו המידע הדרוש לבטיחות הטיסה (מפרט הכיסא, סוללה וכו')".
עוד הסבירו: "ביום הטיסה כאשר הנוסע הגיע לשדה ביקשנו ממנו את המפרט על מנת לקבל את אישורי הביטחון, לצערנו לא קיבלנו את המידע הדרוש על פי תקנות הבטיחות. אף הצענו לנוסע (שכבר טס איתנו בעבר) לעלות ללא עלות וללא דמי ביטול על הטיסה הבאה באותו הבוקר וזאת על מנת שיספיק להעביר את המידע הדרוש. עד כה הלקוח לא חזר אלינו עם המידע הדרוש".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סוללה חשמלית יכולה לגרום לאסון (ל"ת)
    סילבי 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סתם כתבה שעושה הר מעכבר
    ישראלי מודאג 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה לא הייתה עם הנכה אלא עם הסוללה למה לייצור כותרת סתם ולהוריד חברה בגלל הקפדה על תקן בטיחות. מה שכן לא נעים אבל החברה הציעה פיצוי גדול. סה"כ נשמע כמו התנהלות תקינה ומעבר.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לארקיע
    שמוליק 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מצער כלפי הנוסע אבל ארקיע פעלו כמו שצריך
    סגור
  • בטיחות לפני הכל.
    אבי 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לטייסים אין כלום נגד הנוסע
    סגור