תיירות

ארקיע בבשורה משמחת לפורים: זו ההטבה שתיתן ל-3 ימים

חברת התעופה השלישית בגודלה בישראל חוגגת את פורים ומציעה מבצע מיוחד בו תעניק 20% הנחה על טיסות ישירות ו-10% הנחה על חבילות נופש למגוון יעדים החודש ועד ה-7 באפריל. לאן תוכלו לטוס ב-128 דולר?
מערכת ice | 
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
הפתעה של ארקיע לנוסעים מנתב"ג. חברת התעופה השלישית בגודלה בישראל חוגגת את פורים ומציעה מבצע מיוחד בו תעניק 20% הנחה על טיסות ישירות ו-10% הנחה על חבילות נופש למגוון יעדים החודש ועד ה-7 באפריל.
בין המבצעים האטרקטיביים ניתן למצוא טיסות ישירות ללרנקה ב-128$ דולר, טיסות ישירות לפראג ב-248$, טיסות ישירות למילאנו ב-296$, טיסות ישירות לברצלונה ב-303$, טיסות ישירות לרומא ב-352$ ועוד. המבצע תקף לטיסות שיוצאות עד ה-7.4.

רק לאחרונה, בזמן שחברות תעופה רבות הודיעו על חידוש הפעילות שלהן בישראל, לאחר שביטלו את טיסותיהן לנתב"ג בעקבות מלחמת חרבות ברזל. החברות העיקריות אשר המשיכו להפעיל טיסות ללא הרף היו חברות התעופה הישראליות, וארקיע הציעה הצעה שוברת שוק לטסים.
בחודש שעבר ארקיע הודיעה כי תעניק הנחה של 70 דולר לאדם בהזמנה לחופשה לרגל חג הפסח. ההנחה תהיה תקפה על כלל חבילות הנופש והטיולים המאורגנים למגוון יעדים, וביניהם: פראג, בטומי, מונטנגרו, דובאי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה