עסקי ספורט

לפני ההפסד לראן: המחווה של מכבי חיפה לאוהד הקבוצה שנרצח

הירוקים ערכו אמש מחווה לזכרו של אוהד הקבוצה אופיר צרפתי שנרצח בעזה לאחר שנחטף ממסיבת הטבע של נובה והחזיקו חולצה עם שמו לפני תחילת המשחק, הוריו קיבלו את ההודעה כי נרצח בזמן ששהו במשחק הקבוצה בהונגריה
מערכת ice | 
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
אמשחמישי עוד לפני ההפסד לראן הצרפתית בליגה האירופית, אירע אירוע מרגש כאשר שחקני מכבי חיפה החזיקו דקות ספורות לפני שריקת הפתיחה חולצה לזכרו של אוהד הקבוצה אופיר צרפתי ז"ל, שגופתו נמצאה מספר שעות לפני המשחק.
המועדון הטיס את משפחתו של צרפתי למשחק שנערך בבודפשט בירת הונגריה כחלק ממסע ההסברה להשבת החטופים אך אמש קיבלה משפחתו את הבשורה המרה. כזכור מאז מתקפת הטרור הוגדר צרפתי לנעדר, לאחר שנראה נלקח כשהוא פצוע על ידי מחבלים ממסיבת הטבע נובה ברעים, אולם בהמשך השתנה הסטטוס שלו לחטוף.
כזכור בשבת האחרונה אירעה תקרית חריגה במהלך משחקה של האלופה בליגת העל נגד הפועל פתח תקווה, שחקניה הזרים של מכבי חיפה החליטו שלא להחזיק את השלט שקרא להחזרת החטופים המוחזקים בעזה. אירוע זה גרם לסערה גדולה שחלק מהאוהדים ואנשי התקשורת קראו לשחרר את הזרים לאחר שלא השתתפו בהנפת השלט, אולם יום לאחר מכן הוציאו שחקניה הזרים של האלופה הודעה כי לא הבינו את מה שהיה כתוב וזה נגרם כתוצאה מאי הבנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה