עסקי ספורט

"לה פמיליה" עולים להתקפה: "נגיע להפגין מול הכנסת"

לה פמיליה הכריזו: "היום ב-18:00 נפגשים מול הכנסת". אם הארגון ירד לשטח ויצור חיכוך עם מפגיני השמאל הדברים עלולים לצאת מכלל שליטה. במשטרה חוששים מהתלקחות ותבערה של השטח 
דוד זולדן |  3
לה פמיליה הערב בהפגנה (צילום צילום מסך, טוויטר)
ארגון האוהדים מזוהה עם הימין הפוליטי. הודיע: "עד היום שתקנו. לא נוותר על המדינה. היום מגיעים לקפלן". לאחר חרושת שמועות והתלבטויות היכן לקיים את המפגן הוציא הארגון הודעה לפיה: "לאחר אינספור פניות החלטנו להגיע לירושלים לרחבת הכנסת בשעה 18:00. 
הקואליציה במשבר והמחאה נגד הממשלה מתרחבת אלא שבצד הימני יש מי שכבר החליטו לא לשבת יותר בחיבוק ידיים. ארגון האוהדים "לה פמיליה", הודיע שיפגין הערב (שני) מול הכנסת לאחר שביטל הודעה קודמת לפיה יגיע לתל אביב. הארגון לא הודיע בעד או נגד מה יפגין, אלא שההערכה הגוברת היא שיתמוך ברפורמה שהרי לפי הדיווחים ייתכן שעד אז הרפורמה תיבלם.
בהודעה של הארגון נכתב: "עד היום שתקנו. לא נוותר על המדינה. היום בשעה 18:00 מול הכנסת".
ארגון האוהדים "לה פמיליה" נוסד בשנת 2005 ומזוהה עם הימין הקיצוני בישראל, רבים ממייסבדיו הם חברי ארגון "גוב האריות" לשעבר, שהתפרק.
חברים בארגון "לה פמיליה" כבר נחלצו בעבר להגנתו של ראש הממשלה בעת ההפגנות נגדו בבלפור וקיים חשש כבד כי אם הארגון ירד לשטח ויצור חיכוך עם אנשי השמאל הדברים עלולים לצאת מכלל שליטה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כוח וגנר של ביבי (ל"ת)
    יאיר 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    אוהד מכבי חיפה 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלופיםםם יאללה מאות אלפים ברחובות. העם קבע העם לא יתקפל כמו נפושה מול שמאלנים מתועבים
    סגור
  • 1.
    BB התחיל לשלוח את פלוגות האס אס שלו
    ישראלי 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה כדי לפוצץ את ההפגנות .לה פמיליה זה אירגון טירור והפעם ישברו להם את העצמות .היום המפגינים יוצאי סיירות ויחידות קרביות ,לא פרחחי רחובות .נראה את בן גביר עוצר את לה פמיליה . כאן זה לא בית"ר כאן זה הבית שלנו .לה פמיליה ישכחו מאיפה הם נולדו .ביבי מוכן ללכת עם השטן העיקר לא ללכת לכלא . ביבי תזכור את אמיל גרינצוויג ,את רבין שניהם נרצחו ע"י ימניים .הפעם ביבי תגיע להאג אם מישהו יפגע מהשמאל . תשלח את הבנים שלך הפגין .אבל הפייגלה לא מפגין רק כותב פוסטים פחדן עלוב כמוך ביבי .ככה זה שהילד שלך הוא פנצ'ר של אקט מיני לא נישלט שלך .
    סגור