עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו נפרד: "החלום הסתיים, לא הפניתי עורף למדינה"

כריסטיאנו רונאלדו הודח עם נבחרת פורטוגל מהמונדיאל האחרון בקריירה שלו, ונפרד בפוסט מרגש "נלחמתי קשה על החלום לזכות עם פורטוגל במונדיאל.  לרוע המזל, אתמול החלום הסתיים. שהרבה נאמר עליי, אבל המסירות שלי לפורטוגל לא השתנתה לרגע. הגיע הזמן להיות יועץ טוב ולאפשר לכל אחד להסיק את המסקנות שלו"
מערכת ice |  1
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב (צילום אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו, אחד מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של משחק הכדורגל, נמצא לאחרונה בתקופה קשה. הסכסוך הגדול עם הקבוצה האהובה עליו בה הפך לשם דבר, מנצ'סטר יונייטד, עלה לו במקום שלו בקבוצה במהלך המונדיאל. אם זה לא מספיק, רונאלדו לא פתח בהרכב בפעם השנייה ברציפות במשחק ההפסד אתמול (שבת) 1:0 יחד עם נבחרת פורטוגל לנבחרת מרוקו, הפסד שעלה לו בהדחה מהמונדיאל האחרון שלו בקריירה, ומה שבטוח הוא שרונאלדו לא יהיה יותר אלוף עולם.
רונאלדו לא נשאר חייב והעלה היום פוסט פרידה מהמונדיאל ואולי גם מנבחרת פורטוגל לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא כתב: "זכייה בגביע העולם עבור פורטוגל היה החלום הגדול והשאפתני ביותר בקריירה שלי. למרבה המזל, זכיתי בתארים רבים בעלי מימד בינלאומי, כולל עבור פורטוגל, אבל לשים את שם המדינה שלנו ברמה הגבוהה ביותר בעולם היה החלום הכי גדול שלי. נלחמתי על זה. נלחמתי קשה על החלום הזה".
רונאלדו המשיך: "השתתפתי בחמישה מונדיאלים וכבשתי במונדיאל במשך 16 שנים, תמיד לצד שחקנים גדולים עמם קיבלנו את התמיכה ממיליוני פורטוגלים, נתתי את כל כולי. השארתי הכל על המגרש. מעולם לא הפניתי את פני לקרב ומעולם לא ויתרתי על החלום הזה. לרוע המזל, אתמול החלום הסתיים. לא כדאי להגיב לטענות כלפי. אני רק רוצה שכולם ידעו שהרבה נאמר, הרבה נכתב, הרבה השערות, אבל המסירות שלי לפורטוגל לא השתנתה לרגע".
רונאלדו סיכם: "תמיד הייתי עוד אדם אחד שנלחם למען המטרה של כולם ולעולם לא הייתי מפנה עורף לחבריי לקבוצה ולמדינה שלי. לעת עתה, אין יותר מדי מה לומר. תודה, פורטוגל. תודה לך, קטר. החלום היה יפה כל עוד הוא נמשך... עכשיו, הגיע הזמן להיות יועץ טוב ולאפשר לכל אחד להסיק את המסקנות שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקן ענק שנכנס כבר לספרי ההיסטוריה ונתן לנו הצגות ענק (ל"ת)
    דן 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור