עסקי ספורט

מכבי חיפה גורפת מיליונים: כמה שווה הניצחון על יובנטוס?

ההישג הענק של הירוקים בשלב הבתים של ליגת האלופות גם שווה להם קופה נאה של 2.8 מיליון יורו, כאשר היא תוכל להכניס לכיסה עוד לא מעט כסף אם תדהים בשני המשחקים שנותרו לה
מערכת ice |  1
מכבי חיפה ליגת האלופות (צילום פלאש 90)
מכבי חיפה הדהימה הערב (שלישי) את אירופה, כאשר הנחילה הפסד מטורף של 2:0 ליובנטוס לעיני כ-32 אלף צופים באצטדיון סמי עופר בחיפה, אבל כמה כסף ניצחון כזה שווה לנציגה הישראלית הירוקה?
כבר מסיבובי המוקדמות, אופ"א מתחילה לחלק את כספי הפרסים למועדונים. רק עבור ההעפלה לשלב הבתים אופ"א משלמת 15.6 מיליון יורו לכל מועדון, כך שהירוקים הכניסו רק כך כ-50 מיליון שקל.

כל ניצחון בשלב הבתים יכול לזכות את המועדון ברווח של 2.8 מיליון יורו, כך שהקבוצה של ברק בכר כבר הכניסה לעצמה עם כ-9 מיליון שקל עם הניצחוון המדהים על חשבון הקבוצה האיטלקית.
למכבי חיפה נותרו עוד שני משחקים בשלב הבתים, כאשר היא עדיין יכולה לגרוף עוד קצת כסף ובתרחיש אופטימי אולי אפילו להעפיל שלב. תיקו שווה 930,000 יורו בשלב הבתים. הגעה ל-16 האחרונות עשויה להוסיף עוד 9.9 מיליון יורו בעוד ששלב רבע הגמר יכול להוסיף עוד 10.6 מיליון יורו לקופה, אבל אלו נראים עדיין קצת רחוקים עבור הירוקים מהכרמל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא שווה כלום
    בני 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    דיי לעשות רעש מי ישמע לקחו אליפות עולם.בושה וחרפה להפסיד 3 משחקים וברביעי מתעוררים..מאוחר מידי
    סגור