עסקי ספורט

טירוף ליגת האלופות: הישראלים בביקושי שיא לטיסות בשלב הבתים

יותר מ-30 אלף ישראלים צפויים לטוס על מנת לצפות במשחקים האירופיים של מכבי חיפה בליגת האלופות ושל הפועל ב״ש בקונפרנס ליג. מנכ"ל LiveTickets, יוסי אלפסי: רוב האוהדים מחפשים לשלב משחק נוסף באירופה במסגרת נסיעתם
מערכת ice | 
גמר ליגת האלופות (צילום פייסבוק)
לקראת פתיחת שלב הבתים במסגרת ליגת האלופות של אופ״א מעריכים בחברת הכרטיסים LiveTickets כי במהלך החודשיים הקרובים למעלה מ-30 אלף ישראלים יטוסו על מנת לצפות במשחקים במסגרות האירופאיות. כזכור, לאחרונה העפילה אלופת ישראל מכבי חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות, ואילו הפועל באר שבע עלתה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, מפעל שני אך מכובד.
 
מנתוני Live Tickets עולה כי בזכות ההעפלה של מכבי חיפה לליגת האלופות ושל הפועל באר שבע לשלב הבתים בליגה האזורית קיים ביקוש שיא לכרטיסים למשחקים ״השנה, הביקוש לכרטיסים למשחקים בשלב הבתים במפעלים האירופאים בכדורגל, שובר שיאים חדשים בכל הקשור להסתערות הישראלים״ אומר המנכ״ל יוסי אלפסי ומוסיף כי ״הרוב המכריע של הישראלים יצפו במשחקים של מכבי חיפה והפועל באר שבע בחוץ. אבל, רוב האוהדים הישראלים שטסים מתכוונים לשלב לפחות משחק אחד נוסף במסגרת הנסיעה שלהם״. 
 
מהנתונים עולה עוד כי קיימים ביקושים גבוהים לכרטיסים למשחקי הקבוצות האנגליות הבכירות, הספרדיות, האיטלקיות, הגרמניות וההולנדיות. המשחק המבוקש ביותר בשלב הבתים הוא המפגש בין אייאקס לליברפול בו מחירים הכרטיסים מתחילים במחיר של 600€. הבית של ברצלונה, באיירן מינכן ואינטר הינו הבית המבוקש ביותר (חוץ מהבית של חיפה).
הביקוש למשחקים של ברצלונה בבית מול אינטר ומול באיירן מזכירים את הביקושים של תקופת מסי בברצלונה. מפגשים נוספים עם ביקוש גבוה אלו המשחקים בין באיירן מינכן לברצלונה, פאריז סן ז׳רמן ליובנטוס, דורטמונד נגד מנצ׳סטר סיטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה