עסקי ספורט

דניאל פרץ בדרך לבלגיה: כל הפרטים על העסקה המתקדמת

על פי דיווח בבלגיה, קבוצת אנדרלכט מנהלת משא ומתן עם באיירן מינכן על השאלתו של שוער הקבוצה הישראלי דניאל פרץ לעונה הבאה. המעבר צפוי להיות ללא אופציית רכישה, כאשר הוא צפוי להחמיץ חלק מההכנות בעקבות השתתפותו במשחקים האולימפיים בפריז יחד עם הנבחרת הצעירה של ישראל
מערכת ice |  1
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
קבוצת אנדרלכט מנהלת משא ומתן עם באיירן מינכן על השאלתו של שוער הקבוצה הישראלי דניאל פרץ לעונה הבאה. כך על פי דיווח הערב (שבת) של העיתונאי המקומי הבלגי סשה טבוליירי. שתי הקבוצות מקיימות מגעים מתקדמים, כשגם פרץ עצמו מעוניין בעסקת ההשאלה.
על פי הפרטים שפורסמו בבלגיה, המעבר צפוי להיות ללא אופציית רכישה עבור הבלגים. אם לא די בכך, השוער יחמיץ חלק מההכנה לעונה הבאה, בעקבות השתתפותו במשחקים האולימפיים בפריז יחד עם הנבחרת הצעירה של ישראל. עסקה כזו תהפוך את פרץ לשוער הראשון של אנדרלכט, שכן קספר שמייכל הדני בן ה-37 מסיים את חוזהו בסיום העונה. 
 
פרץ, חתם באוגוסט האחרון בבאיירן מינכן ורשם את אחת ההעברות הגדולות בתולדות הכדורגל הישראלי. מאז שהצטרף לקבוצה, פרץ שיחק רק במשחק אחד במסגרת הגביע, זאת משום שיש בקבוצה שני שוערים שכרגע עדיפים עליו, אולרייך ומנואל נוייר. הופעתו היחידה במדי באיירן הייתה בגביע בספטמבר האחרון. 
מנואל נוייר, שוערה הראשון והאגדי של באיירן, כבר בן 38 ובקבוצה מחפשים לו מחליף ראוי, אחד המועמדים הוא אלכסנדר נובל, שהגיע לבאיירן לפני כ-4 שנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדיף שיצטרף לגלוך בדורטמונד
    בליטי 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיתה יביס את באיירן שרק רוצים לקרקע אותו...
    סגור