ויראלי

אלין כהן אושפזה בבית החולים: סובלת מהתעלפויות וכאבים חמורים

אשת העסקים וכוכבת הרשת הובהלה לבית החולים הלל יפה חדרה לאחר שחשה ברע. היא אושפזה במחלקה הנוירולוגית ותיאלץ לשהות בימים הקרובים תחת השגחה. בעקבות מצבה הרפואי, תיאלץ להיעדר ממשלחת הסברה מישראל לניו יורק
מערכת ice |  1
אלין כהן (צילום תלם שחף ביטון)
אשת העסקים וכוכבת הרשת בת ה-22 אלין כהן הובהלה אמש (שלישי) לבית החולים, לאחר שחשה ברע, סובלת מהתעלפויות ומכאבי ראש חמורים. אלין אושפזה במחלקה הנוירולוגית בבית החולים הלל יפה להמשך בירור וקבלת טיפול רפואי ותיאלץ להיעדר ממשלחת הסברה מישראל לניו יורק שאיתה הייתה אמורה לטוס בתחילת השבוע.
כהן, אשת העסקים הצעירה ובתה של כוכבת האח הגדול לשעבר מירי כהן, חשפה לאחרונה בכאב את קריסת האימפריה שבנתה בעשר אצבעותיה עוד מגיל 15, אז הפכה לכוכבת רשת עם יותר ממיליון וחצי עוקבים ופתחה קו ייצור משלה לקוסמטיקה, במסגרתה הפסידה מיליוני שקלים. 
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה את הקאמבק המרגש, אחרי שתייגה את העסק "אלין כהן קוסמטיקה", וכתבה ברקע עם אימוג'ים של לבבות ורודים וסמיילי מתרגש עם דמעות בעינם: "לא מאמינה שיש סולד אאוטים". כהן סיפרה בסטורי שהעלתה תוך נסיעה ברכב כי "אנחנו  עובדים מסביב לשעון שכולם יחזרו למלאי בהקדם האפשרי ואני מאמינה שזה ממש יקרה בקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישחושבת שהיא מעל כולם ומתנהגת עם אף למעלה אז בסוף
    מישהו 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז בסוף אלוהים דואג להוריד אותו ,אז זה מה שקורה שיש גאווה יותר מידי ומתנהגים לאחרים לא יפה ומעירים להם הערות מקינאה זה מה שקורה מקבלים מכות מלמעלה כדי שהבן אדם ילמד להתנהג לאחרים יותר יפה זה האמת
    סגור