ויראלי

עדי אשכנזי חושפת בעצב: זה הקשר שלה ללוחם שנהרג בקרב הקשה בעזה

לאחר שהצטרפה לחבורת המפורסמים שמרבה להעלות את המודעות לנושא החטופים ולפרסם דברים שמעלים את את המורל, השחקנית והקומיקאית האהובה שיתפה את ההודעה המצערת והמצמררת
מערכת ice | 
עדי אשכנזי, מתוך 'מה זה השטויות האלה?!' (צילום מסך מאקו)
הקומיקאית שמרבה להעלות חיוך על פנינו ושתמיד יהיה לה משהו מצחיק להגיד, פרסמה אמש (רביעי) עדי אשכנזי פוסט מצמרר בה היא משתפת כי אחד הלוחמים שנהרגו בקרב הקשה בשכונת הטרור שג'אעיה ברצועת עזה, הוא קרוב משפחתה.
כזכור, התבשרנו אתמול בבוקר על נפילתם של 9 לוחמי צה"ל, ביניהם קצינים בכירים, בקרב קשה עם מחבלי חמאס במבנה בתוך שכונת הטרור. אחד מהלוחמים שנהרגו בקרב הזה הוא הקצין ליאל זיו ז"ל, מגדוד 51 של חטיבת גולני.
בפתח דבריה בפוסט, כתבה אשכנזי: "ליאל חיו מ״מ בגולני בגדוד 51 שנפל אתמול בקרב הנורא בעזה , הוא קרוב משפחתי, אחיין של גיסתי , היום בלווייתו קורעת הלב בהר הרצל מיררנו ולמדנו עליו על הבחור הנדיר שהייה על טוב הלב, על המפקד המצטיין המוביל הצנוע מלא הנתינה ששם אחרים לפניו בכל עניין. בחור עם כיפה שהאמין בבורא וכך גם בעצמו ובכוונות הטובות של כל מי שסביבו".
 
עוד כתבה אשכנזי בכאב: "ספד לך אביך היקר שיקו, חברים שלך לנשק ובני משפחה וכולם אמרו אמת אחת - הלב נישרף לחשוב שלא תמשיך לחיות בינינו, להינשא לאהובתך הראל לה כבר קנית טבעת , להוביל חייליך בשטח ולחזור לרוית ושיקו הורייך ולחייך חיוכך הקורן. המילים עלייך חיזקו אצל כולנו את התחושה שהטובים ביותר נלקחים. כל שנותר לנו החיים הוא להזדקף לקומת הנאמנות והמוסר של הנופלים. יהי זכרו ברוך ליאל חיו האהוב והיקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה