ויראלי

חשוב: הקמפיין בישראל ליום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים

לכבוד יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים, אשר נערך ביום חמישי האחרון, יצא איגוד היועצות לקידום מעמד האישה בקמפיין נגד שתיקת האו"ם וארגונים בינלאומיים אחרים.  ורד צברי יועצת לקידום מעמד האישה: "הרקע שהוביל אותי ליזום וליצור את הקמפיין היה האכזבה והכעס לנוכח השתיקה הרועמת של ארגוני הנשים בעולם"
מערכת ice |  1
אלימות נגד נשים (צילום Freepik)
לרגל יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים אשר צוין ביום חמישי האחרון, יצא איגוד היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות מקומיות בישראל בקמפיין מיוחד לאות הזדהות על שתיקת האו"ם וארגוני נשים בינלאומיים לאלימות ותקיפה מינית בחטופות הישראליות אשר מוחזקות בימים אלו בשבי חמאס החל מאירועי הטבח שנערכו ב- 7 באוקטובר.
כידוע, כמדי שנה, מודעות המאבק באלימות כלפי נשים עולה לכותרות הן ברשתות החברתיות והן בכלי תקשורת רבים. הקמפיין הנוכחי, מדגיש את הקריאה של הנשים בימים האחרונים כי אלו לא ישקטו מול האלימות המגדרית שהחלה ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי ארגון הטרור הרצחני 'חמאס'. מלבד זאת, איגוד היועצות לקידום מעמד האישה, יוצא כנגד ארגונים וגופים בינלאומיים בעולם אשר טרם גינו את המעשים האכזריים והזוועתיים שביצעו מחבלי חמאס בחטופות הישראליות.
על הרעיון אחראית ורד צברי, יועצת לקידום מעמד האישה בעיריית נס ציונה וחברת הנהלת איגוד היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות מקומיות בישראל. צברי סיפרה מדוע החליטה ליזום את הקמפיין ואמרה:

עוד הוסיפה צברי כי "הרקע שהוביל אותי ליזום וליצור את הקמפיין היה האכזבה והכעס לנוכח השתיקה הרועמת של ארגוני הנשים בעולם כנגד אלימות מגדרית קשה שהופנתה לנשים בימי המלחמה. כולנו נחשפנו למעשי הטבח הנוראים של אותה שבת שחורה, בין מעשי האלימות האכזריים ומעשי הרצח הנתעבים התגלה כי נשים רבות היו קרבן למעשי אונס אכזריים שבוצעו  על ידי מחבלי חמאס  בטרם נרצחו ולעתים גם אחרי הרצחן. מעשי האונס היו מתוכננים היטב ובוצעו בשיטתיות והיו חלק מההוראות הסדורות אותם קיבלו המחבלים לביצוע. כך ניתן היה לראות על פי תחקירי המחבלים שפורסמו".  
ורד המשיכה לבקר את הארגונים הבינלאומיים ואמרה: "בעידן של מהפכות, מחאות ותנועות כמו me too, היה מתבקש וראוי שארגוני הנשים ובפרט ארגון נשות האו"ם, אותו ארגון שיסד בעצמו את יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים, יוציאו הודעה של גינוי וזעזוע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלימות נגד נשים מתבטאת בהרבה דרכים
    גבריאל 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלימות נגד נשים מתבטאת בהרבה דרכים - אחת מהן היא אלימות דיגיטלית. מרגישות שאתן עוברות אלימות דיגיטלית חפשו בגוגל "סייברוורלד ישראל".
    סגור