ויראלי

איש העסקים המוכר שבתו נרצחה קורא לפיטורי נתניהו: "כולם יסבלו"

ולדמן מייסד מלאונקס, שבשנים האחרונות פתח מפעלים של החברה שלו בשכם וברמאללה כדי לתרום לדו קיום, ששוב הוכיח בשבת האחרונה שהוא לא באמת קיים בין הפלסטינים לבין ישראל, שיתף היום פוסט קשה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שליווה את בתו בדרכה האחרונה
מערכת ice |  48
איש עסקים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הכאב הגדול של איש העסקים המוכר, אחד מעשירי ישראל, אייל ולדמן הביא אותו לכתוב מילים קשות וחריפות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר האשים אותו במחדל שהביא לטבח במסיבת הטבע בו בילתה בתו והוא קורא לפיטוריו המידיים.
ולדמן מייסד מלאנוקס, שבשנים האחרונות פתח מפעלים של החברה שלו בשכם וברמאללה כדי לתרום לדו קיום, ששוב הוכיח בשבת האחרונה שהוא לא באמת קיים בין הפלסטינים לבין ישראל, שיתף היום (שישי) פוסט קשה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שליווה את בתו בדרכה האחרונה.

בין היתר וולדמן שיתף הבוקר ברשתות את האינפוגרפיקה שכוללת את תמונתו של ראש הממשלה נתניהו, כשעל פניו טביעות אצבע של יד מוכתמת בדם, כוונתו היא ברורה - דם הנרצחים של תושבי הדרום והמבלים במסיבה הם אשמתו.
ולדמן לא הסתפק בזה ולצד התמונה צירף את הבקשה הבאה: "בבקשה תעלו את התמונה הזו ברשת שלכם. כל יום נוסף שהאדם הזה יושב על כיסא ראש הממשלה, כל הצדדים יסבלו".
תגובות לכתבה(48):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקינה (ל"ת)
    יצחק אברגל 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שקית הקאה
    ביטון מיכל 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיל לתמוך במחבלים והם הוכיחו לך שלא מעניין אותם מהם הדעות שלך יהודי = רצח.תמשיך לממן טרור ולהאמין לדקרים של עצמך.
    סגור
  • 34.
    אשכנזיכוזריעמלק
    צד עמלקים 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אשכנזיכוזריעמלק לא פתח מפעלים בבית שאן ונתיבות.
    סגור
  • 33.
    השמאל החולה
    רפי 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם ישלמו כל מחיר כדי ךהצדיק דעתם.הבת שלו נרצחה בידי בני עוולה שהאכיל.והוא עדיין ביבי
    סגור
  • 32.
    לשכול בת זה גהנום, אך לא נותן לך לגיטימציה
    משתתף באבלך 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לפגוע במדינה!! אתה בעצמך תרמת לפרנסתם, הזרמת סכומי עתק לשם, אתה בעצמך תרמת להחלשת הצבא אם דרך המחאה והתמיכה במועמדים שאינם ברי יכולת וחו משום תודעתם המוסתת. כפי שהינך מוסת ואינך מסוגל לראות את האמת ולהכיר בה, כך בדיוק גם בוגרי וקסנר שבפועל חיכו ליום הפקודה מברק!!! לא תפקדו ולא ביצעו את משימתם, הגנה על המדינה. מפקד פיקוד דרום, ראש שבכ, מודיעין, מוסד. נתניהו קיבל מהם עידכון שחמאס מורתע זאת 3 ימים טרום השבת הארורה, ובעיניי הסכמתו שאלו ימשיכו לשרת הינה טעותו הטראגית, הם ראו את "השקט" בגזרה ואישרו יציאה להדממה!! ואישרו פסטיבל. תתעשת. תאסוף עצמך. תתחיל לשוחח עם אנשים אחרים ותפרק את הנדסת התודעה שבה אתה שקוע עמוק מאוד. אתה מוטה משנאה עצומה שהתגברה מהכאב והאבל אך עתה יכול להתפכח ולעשות תיקון!! תנוחם משמיים
    סגור
  • טען עוד
  • 31.
    במו יידך וכספך עודדת את החמאס
    אני 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קודם כל תנחומיי הכנים על מות ביתך ובן זוגה זכרונם לברכה. אני סקרן איך ההרגשה להמשיך לחיות בידיעה ברורה שהמהלך של ההפגנות ובעיקר עידוד הסרבנות כפי שמתגלה לנו בתחקירים הם הם אלו שתרמו להוצאת הרצח? לא רק של ביתך. של עוד 1400 אנשים!! האם בדיעבד אתה מצטער על חלקך הפעיל מאוד בנושא? אני אישית לא הייתי מסוגל לחיות עם זה אבל אתה כנראה בנוי אחרת. ידענו והתרענו שההפגנות והסרבנות יעודדו את אוייבינו ואילו אתה סירבת להקשיב. האם עכשיו תקשיב?
    סגור
  • 30.
    משתתף בצערך על מות בתך ובן זוגה
    שמילץ 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וולדמן היקר אין ספק שכאבך האישי הוא כאב של כולנו ..אבל תחשוב טוב לפני שאתה מוציא מפיו דברי שינאה לבני עמך ,שמעתי אותך בעברלא אהבתי בלשון המעטה את סגנון בדרך , אין ספק שאת הונך עשית ביושר אבל ראיתי שאין בך צניעות כלל וחבל,תן לוועדת החקירות שיהיו בסיום הלוחמה לברר מי האשמים המחדל (בטח לא אהוד ברק הצדיק) נמתין ונראה ,מן השמים תנוחמו
    סגור
  • 29.
    חמסניק בכיר
    ע.נ. 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכיר בחמאס הודה שהשנאה וההפגנות והסרבנות של הטייסים והאנרכיה שהשמאל יצר בשלוש השנים האחרונות ובמיוחד בעשרת החודשים האחרונים עודדו אותם לבצע את זממם לעם היהודי המפולג.אולי וולדמן יודע טוב לעשות כסף אבל חוכמת חיים להבין מה המטרה של "העם הפלסטיני המסכן" הוא לחסל אותנו ולשלוט מהנהר ועד הים והם זועקים זאת כל יום והוא מנסה לעזור להם בכסף ובשנאה לנתניהו. כואב הלב ומשתתף בצערך על רצח יקיריךע"י הרוצחים הפלסטינים הארורים שאתה מסייע בידם.
    סגור
  • 28.
    זה הזמן לעשות חשבון נפש
    סיגל 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אל תבוא באצבע מאשימה כלפי ראש ממשלה רק אליך !!!! אתה זה שתרמת למחאות שהפריעו ירקו בזזו שהפריעו למתפללים ביום כיפור אתה זה שתרמת לאיש אירגון שאומר שגופות יצפו בירקון לצערנו צפו בעוטף עזה דו קיום לעולם לא יהיה עם הערבים המציאות טפחה בפנייך בממונך תרמה לערב רב ולעורכי ישראל בזמן שהתרומה יכלה להיות יותר יעילה נתניהו זה החלק השפוי במדינה החברים שתמכת כלפיהם מופנת אצבע מאשימה בכל אופן משתתף בצערך יהי זכרם ברוך תחשב מסלול מחדש אייל גם הכסף ירד לטמיון
    סגור
  • 27.
    וולדמן עדיף לך ולחבריך לבדוק בצציות שלכם
    שמילץ 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    6 5
    משתתף מעומק ליבי על אבליכם הכבד..ואם כבר נכנסת לפוליטיקה בעת הזו נראה לי שאתם אנשי המחאה הגורמים העיקריים להחלשת החוסן הלאומי ,בכלכלה בביטחון סרבנות אתם שהסירחון שלההון נודף מכם שכחתם את האחווה של עם ישראל ולכן זה בא לנו הפרצוף ,ואני שוב חוזר תנחומים למשפחה.
    סגור
  • 26.
    אולי תתרום עוד כסף לכוח קפלן (ל"ת)
    האליל רבין 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 25.
    אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקינה
    יצחק אברגל 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כעת תפתח סניף גם בעזה
    סגור
  • 24.
    טיפש לא עזר לך שעשית בשכם ורמאללה מפעלים
    ליאת 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    11 5
    גם שהאמת מתנפצת בפרצוף שלהם במאה קמש לא מתעוררים לך תמשיך לקרוא לדו קיום תמשיך לנסות
    סגור
  • לוולדמן קל יותר להאשים אחרים
    אבי .י 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    5 4
    המיליירדר שחושב שמותר לו יותר , רוצה להשקיט את מצפונו ותופל את האשמה על ראש הממשלה , כל זה בזמן מלחמה , בכל הוא מחליש את כוחותנו ומחזק את האוייב! אני קורה חראש הממשלה להתעלם מהאידיוט ולפעול לניצחון מוחץ על החמאס!
    סגור
  • 23.
    כואב הלב על הבת שלך עליך קצת פחות. השקעת לא נכון
    דודי א 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כל משקיע מהסוג שלך מנהל תכנון סיכונים. לקחתם בחשבון את כל הסיכונים מה יקרה אם תצליחו או לא תצליחו להפיל ממשלה מכהנת. רק על הסיכון שהאוייב יזהה את הפיצול ויפגע בנו. ולצערי פגע בך ת.נ.צ.ב.ה
    סגור
  • 22.
    שזה פוגע בילדים של האליטות
    אה 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    זה כבר משהו אחר כמה שנים העורף חוטף רקטות חי במקלטים????
    סגור
  • 21.
    עצוב
    ד 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    משתמש בבת היפה שלו זכרונה לברכה בשביל להמשיך את המלחמה שהוא פתח נגד נתניהו כשהוקמה הממשלה, כמה עצוב קשה לשפוט אדם בעת כעסו אבל לצערנו אצלו זה עוד מגיע הרבה מלפני...
    סגור
  • 20.
    לא מפרסמים את התגובות שלי. הנדסת תודעה ??? (ל"ת)
    ר 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    כואב את כאבך, בנוסף...
    ר 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כואב את כאבך על הירצחה של בתך. ההפתעה תפסה את כולם (כוחות המודיעין, הביטחון והפוליטיקאים, אבל קודם כל המודיעין והביטחון!) עם המכנסיים למטה, אף אחד לא נערך לאפשרות כזו בשום תרחיש קיצוני, ואין מצב שהיית רושם פוסט כזה אם גנץ / לפיד היה ראש ממשלה, פוסט פוליטי רדוד.
    סגור
  • 18.
    דעה שלי
    ר 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כואב את כאבך על הירצחה של בתך. אולם אי אפשר להתעלם מכך שההפתעה תפסה את כולם (כוחות המודיעין, הביטחון והפוליטיקאים, אבל קודם כל המודיעין והביטחון!) עם המכנסיים למטה, אף אחד לא נערך לאפשרות כזו בשום תרחיש קיצוני, ואין מצב שהיית רושם פוסט כזה אם גנץ / לפיד היה ראש ממשלה בקיצור, פוסט פוליטי רדוד.
    סגור
  • 17.
    מות בתו לא נותן לו לגיטימציה להסתה לרצח - התמונה מסיתה (ל"ת)
    הוא לא יודע מה קרה 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 16.
    למה לדרוש את ראשו של נתניהו רק אחרי המלחמה ?
    דב 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 5
    איך אנשים אומרים שעל נתניהו להתפטר 4חרי המלחמה ? למה לא במיידי ? צריך להמר על הנזק שהשליט הריכוזי הזה יכול לעשות ? יתכן והוא נטע בכם כ"כ הרבה שורשים של היסוס שאתם לא רוצים להפטר ממנו כבר עכשו ? הרי הוא מקבל החלטות לבד. מכופף רמטכלים (5!) כבר שנים - למה יש לחכות ?!
    סגור
  • 15.
    מקווהשגם שאר הילדים של וולדמו ירצחו (ל"ת)
    אבי לוי 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 14.
    אף מילה אמת
    סטיב 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    למה לא לשלוח את המודיעין וראשי הצבא עם רמטכ"ל השמאל אפס אדם שמונה על ידי גנץ וחבורתו אם אישור הבג"ץ
    סגור
  • 13.
    נתניהיו תתפטר!!!
    אזרח פשוט 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    נתניהו מה שעניין אותך זה לא להכנס לכלא! יש מדינה שסובלת כל יום שאתה בשלטון! קח אחריות לאומית תתפטר יחד אם כל הקיצונים האפסים גוזלי קופת המגינה!!!
    סגור
  • 12.
    האמת לאמיתה
    טוליפ 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    דממה תקשורתית על כך שהרמטכל היה מינוי של גנץ שעשה זאת חרף רצונו של נתניהו במתמודד השני, אף מילה על בנט שהוא זה שבחר בראש השבכ שהיה אחראי לאיסוף המודיעין ברצועה והתברר שדווקא השבכ היה מורתע מהחמאס למרות שהוא מכר יחד עם הרמטכל את הלוקש לנתניהו שחמאס מורתע וההוכחה היא שהם ההמליצו לתת לחמאס את מבוקשו קרי 20 אלף פועלים שנכנסו וריגלו למען החמאס והשבכ אסר על בן גביר להרע את התנאים של האסירים שלהם כי חמאס עלול להתרגז משמע הוא היה מרתע מהחמאס, וכל הנסיונות להדביק לנתניהו את הבדיות כאילו הוא ידע מראש שמשהו עלול לקרות לא צולחים כי הרמטכל וראש השבכ מסרבים לעשות מה שעשו עדים במשפטי נתניהו לשקר כדי לתת לראשי המחאה והתקשורת צמאת הדם שמנצלים את האירוע לנסות להפיל את הממשלה אחרי שהרפורמה שככה והאבסורד הוא שהחטא של נתניהו שמכיוון שהוא סמך על הרמטכל וראש השבכ והאמין להם שהחמאס מורתע אבל שערו בנפשכם מה השמאל היה עושה לו נתניהו היה אומר להם שהוא לא מאמין להם וצריך לכתוש את החמאס אזי כל הפנסיות התקציביות והלשעברים בשילוב התקשורת יהדהדו שנתניהו סכנה לבטחון מדינת ישראל כי הוא חותר תחת העצות של מערכת הבטחון
    סגור
  • 11.
    דמנו אינו הפקר
    סיגל 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    קודם כל אני משתתפת בצערך הגדול. צערך הוא גם צערנו שפילח את ליבנו לאלפי רסיסים. עכשיו זה זמן לחימה. ראש הממשלה וכל צמרת הפיקוד ישאו בדין לאחר שאנו נשמיד את האוייב. כמו כן לאחר הבנה שלא ניתן לבצע דו קיום באזורים מסויימים עליך להפסיק שם את מקור הפרנסה למקומיים. רק לקיחה של התושבים שם לתקופת האבן יתן לעם ישראל תקומה מחודשת. עם ישראל חי... יחד ננצח
    סגור
  • 10.
    אמנת החמאס חייבת להיות נר לרגלי איש חכם כמוך בטרם תשקיע
    עופר גולן 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אם תקרא את אמנת החמאס תבין שהרצון היחיד שלהם זה למחוק את מדינת היהודים. לכן תמוהה איך חכם ומצליח כמוך משקיע בשכם ורמללה. עלינו עבדו כשהתחפשו לחקלאים ורצו לגדר הישובים לטבוח באזרחינו. משתתף בצערך ובצער העם היהודי
    סגור
  • חוכמה זה לא מספיק
    ר 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חוכמה זה לא מספיק, צריך גם תבונה ואת זה אין לו בכמויות נדרשות..
    סגור
  • 9.
    אתה מנותק מהמציאות
    עמית 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    21 3
    מי שאשם ייתן את הדין גם אם זה ראש הממשלה אבל לצייר את ביבי בצורה כזאת זה מעשה שטן,כדאי גם שתפיק לקחים לעצמך על זה שמימנת טרור עם כל המקומות עבודה שדאגת למחבלים בשכם או משהו כזה
    סגור
  • 8.
    אנשים שמנצלים את המוות לוויכוח פוליטי
    אני 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    15 5
    אתה זה שעזרת לפלשתינים בשביל להיות יפה נפש.ואולי הכסף שנתת להם שימש לקניית תחמושת?
    סגור
  • איזה ביטוי נלוז
    חניתה 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אנשים לא "מנצלים" מוות של בני משפחה לצרכים פוליטיים. אתה צריך להיות עפר לרגליהם של אנשים כאלה שמפרנסים חצי מדינה ובסוף הופכים להורים שכולים. קצת רספקט !
    סגור
  • אתה דביל
    שי 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבנאדם איבד את הבת שלו, עכשיו לך תחבק מהר את הילדים שלך ותתנצל
    סגור
  • 7.
    משתתף בצערך
    אלי 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אל תחפש אשמים אתה האשם העיקראי החלשתם את המדינה גם ביתך על ידיך מרוב כסף לא למדת אותה ערכים פשוטים של יהדות שבת מי ששומר שבת השבת שומרת אותו לא הכסף ושוב משתתף בצערך שלא תראה יותר צער אל תשכח שאתה יהודי תדאג ליהודים לא לערבים
    סגור
  • 6.
    כדאי לך להביט לאחור
    יוסף 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    12 6
    בגלל הכסף המסריח שלך אתה חושב שתוכל לפגוע בראש הממשלה אני מתחשב בצער שיש לך בנסיבות הללו גם למשפחתינו יש קורבן לרצח ברעים אתא שעודדת ותרמת מכספך לחיות האדם הללו כדאי שתפנים אחרי המלחמה כל מי שאשם יתן את הדין וגם לך יש חלק בכך
    סגור
  • ביבי
    דרומית מופגזת שנים 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 8
    לא יאמן איך אנשים עדיין מגבים ראש ממשלה לאחר מחדל כסה גדול ולאחר שכמעט שנה התעסק בעצמו במקום בבטחון המדינה. תםסיקו להאשים אחרים וקחו אחריות .
    סגור
  • 5.
    משתתף בצערך מה צריך לקרות בכדי שתתפקח
    אריאלי 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    21 5
    אולי תתפקח ותבין שאת תומך בצד הלא נכון?
    סגור
  • אסון נוראי
    אזרחית גימלאית 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 6
    הצד האשם שפוגע במדינה שנים. ועומד בשלטון 14 שנים הוא האחראי הבלעדי. הגיע הזמן שתקחו אחריות ותררו מה אתם שהצבעתם לאיש חסר הרחריות הזה הבאתם לנו. כשאנשים התריעו קראתם להם אנרכיסטים ומסיתים. לצערנו הם צדקו. פישלתם תרדו מהבמה ותתנו לאנשים מקצועיים ואחראים לנהל מדינה . בניגוד לביביסטים. כשהמערך כשל הם הורידו. אותו ולא האשימו את האופוזיציה.
    סגור
  • אתה ישן תתעורר
    אלי 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בצל הגסף בצל הכיסלות מסכן לא מבין מי נגד מי
    סגור
  • 4.
    לאן נעלם השכל
    אור הנשמה 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    11 5
    עצוב הלב בוכה והגוף כואב עד כלות-אהל להאשים את ראש הממשלה בברבריות של מפלצות עד מתי? זה כמו שהשימו מצילים יהודים המעללי הזוועה של הנאצים
    סגור
  • אחריות
    יעל 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    השכל נעלם אצלך. מי שבראש המדינה והביא אותה עד הלון צריך להסתלק באוםן מיידי. אין כפרה למחדל הזה. ממשלה שעסקה בלפלג . בשינוי המשטר בחוקים דרקונים ועוד ועוד במקום לדאוג לבטחון.
    סגור
  • 3.
    האדם שקראה לחיילים לסרבנות עכשיו מאשים אחרים (ל"ת)
    ראובן 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    16 5
    סגור
  • 2.
    דם ביתך על ידיך, אתם החלשתם את הצבא ויצאתם נגד המדינה
    זה עונשך 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    23 7
    אתם ריתקתם אלפי שוטרים להפגנות שלכם, אתם פעלתם נגד ו בחו״ל ובאו״ם, אתם הסתתם את ממשל ביידן נגדנו, אתם הוצאתם כספים מישראל והעברתם כספים לרמאללה. אתם מיניתם במחטף את רמטכ״ל המחדל. אתם סירבתם. ולקח אתם לא לומדים.
    סגור
  • ממשלה הזויה
    אניי משדרות 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 7
    תתבייש לך. ביבי הוזהר ולא רצה להקשיב. הוא היה צריך לדאוג שתהיה אחדות ולא. פילוג. המפגינים חשש טבדיוק מהתסריט הזה והזהירו. אבל הוא התעלם וטען שזו הסתה. באמת אנשים שוטים . אין מילה אחרת. זה היה במשמר. של ביבי ואלה שבחרו בו. שנים אנחנו סובלים עכשיו זה השיא והכל במשמרת של ביבי. אבל התפקחנו
    סגור
  • קול הרעם מקהיר
    ע.נ. 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מזכיר לי את קול הרעם מקהיר. ביבי הוזהר???? כל בכירי הצבא והמודיעין לא ידעו אז מי הזהיר אותו? אולי אתה? אני מהשב"כ.
    סגור
  • 1.
    במקום תמונת מרצחים ועל פניהם דם ילדים
    צדק 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 7
    שוב מאשימים תומכי מרצחים את ביבי-חרפה בגלל כאלו זה קורה לנו
    סגור
  • יום הדין
    דין 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כי ביבי האשם העיקרי כאן. אין כפרה למחדל כזה. התפקיד שלו היה להקשיב לגורמי הבטחון ולדאוג שלא יקרו דרים כאלה במקום לעסוק בשינוי משטרי ולעורר כעס של יותר מחצי עם.
    סגור
  • הרצחת וגם ירשת ?
    טלי 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אדון ולדמן, דם ביתך ובנינו על ידם של האנרכיסטיים המסיתים נגד ראש ממשלה, שנבחר באופן דמוקרטי. הרצח והכישלון הוא של חברייך, שבמשך שנים טיפחו את החמס, ואלה שבונים מפעלים לרוצחים, בתירוץ והבנה שיחזירו את השלום.
    סגור