ויראלי

חזי דין חוזר לעשות קסמים: "מצטער לאכזב, לא אפשל שוב"

הקוסם חזי דין שחשף בתחילת החודש שעבר דרמה רפואית לאחר שדיווח שחייב לעבור ניתוח בהול בעמוד השדרה, חזר אמש להופיע על הבמות ולעשות קסמים במועדון הגריי במודיעין. החל ממחר צפוי דין לככב בתוכנית הבישול MKR VIP יחד עם אמו
מערכת ice | 
חזי דין בתכנית שלו בקשת - 'קסם אישי' (צילום מסך: קשת, ערוץ 2)

בתחילת החודש שעבר הדהים חזי דין וחשף דרמה רפואית, לאחר שאחד הפעלולים אותם ביצע הסתבך, דין נחת לא טוב והיה חייב לעבור ניתוח בהול בעמוד השדרה. אמש כחודש לאחר אותו ניתוח חזר דין לעשות קסמים כשהופיע על הבמה במועדון הגריי במודיעין וסיפר על מה שעבר בחודש האחרון.

"עבר עליי חודש מאד מאד קשה" פתח דין את דבריו והוסיף: "לא ידעתי אם אחזור להיות קוסם, אם אמשיך לעשות קסמים, ואם הערב הזה בכלל יקרה, עברתי ניתוח של ארבע שעות, שכבתי במיטה שלושה שבועות ולא יכולתי לזוז, עכשיו אני בריא ב-100% ואני חוזר לעשות קסמים ויהיה לנו כי, וכל אלה שבנו על זה שאני אולי אפשל, אז זה לא יקרה".

כזכור לפני קצת פחות מחודש עבר דין ניתוח בהול בעמוד השדרה, לאחר שנפל מגובה 30 מטרים במהלך פעלול אותו ביצע באחת מהופעותיו, בעדכון מבית החולים לאחר הניתוח מסר דין כי הניתוח הצליח והיד הימנית שלו ניצלה. בנוסף לכך החל ממחר יככב דין בעונה החדשה ש תוכנית הבישול MKR VIP יחד עם אמו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה