ויראלי

עינב בובליל חושפת: זו הסיבה שנכנסתי לבית האח הגדול

עינב ויוסי בובליל היו מהמתמודדים הכי בולטים בעונה הראשונה של "האח הגדול", ועכשיו מגלה עינב כי הגיעו לשם ממש במקרה - וכי הופתעה לחלוטין כשגילתה את אביה שם לצידה
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום יחצ)
15 שנה אחרי שנכנסה לחיינו ולבית האח הגדול, עינב בובליל הפכה בינתיים לאמא לחמישה ילדים, למאפרת כלות ולאושיית אינסטגרם עם 330,000 עוקבים. מדי מוצ"ש היא עורכת סשן של שאלות תשובות בסטוריז אינסטגרם.
אמש נשאלה בובליל מה הייתה הסיבה שהחליטה להיכנס לבית האח הגדול, והשיבה: "לא כל כך הבנתי לאן אני נכנסת. היו המון שלבים במיונים ובשום שלב לא אמרו תאריך, שזה מתחיל או משהו. ואז, פתאום באמצע אוגוסט, התקשרו אליי בוקר אחד (הייתי מתוך שינה), ואמרו לי 'היי עינב, התקבלת סופית. עוד שבועיים ב-1.9 את נכנסת לבית האח הגדול'. יצאתי מהחדר ואמרתי לאמא שלי, אמא עוד שבועיים התוכנית מתחילה. מה את אומרת, אני אלך?. אמרה לי כן בטח למה לא, וככה זה היה".

לשאלה "למה הלכתי?", השיבה בובליל, "הייתי בת 23, לא חשבתי יותר מדי. אמרתי סיכוי 1 ל-16 לזכות במיליון שקל, מה יש לי להפסיד. ככה כמו כל דבר שקורה לי בחיים, לא תכננתי או חלמתי שזה מה שיקרה ופשוט זרמתי".
על השאלה איך גם אבא שלה, יוסי בובליל, השיבה עינב: "כשהמפיקים באו אליי הביתה, ממש שבוע וחצי לפני הכניסה, הם ראיינו גם את אבא ואמא. ואז הצלם התקשר לאלעד קופרמן, אז מפיק התוכנית, ואמר לו – 'תקשיב, אבא של עינב בובליל חייב להיכנס לבית. חייב'. קופרמן אמר לו: 'השתגעת? עוד שבוע התוכנית. הליהוקים הסתיימו מזמן'.
"הצלם התעקש שרק יפגוש אותו, והתקשרו לאבא שלי שחשב שרוצים פגישה איתו בגללי. ואז קופרמן ראה אותו והבין שבלעדיו אין תוכנית. ובאמת לא ידעתי שהוא נכנס עד הרגע שראיתי אותו שם". 
כזכור, יוסי בובליל האב הפך לכוכב התוכנית והגיע למקום השני, אחרי הזוכה הראשונה שפרה קורנפלד, היום מנחה וגם רעייתו של יוצר ארץ נהדרת מולי שגב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה