ויראלי

דנית גרינברג חושפת: זה הטיפ למי שרוצה להתחתן איתי

אחרי שהתגרשה מבעלה ברק חקמט, כוכבת האח הגדול לשעבר כבר יודעת מה היא צריכה: "הבנאדם שיהיה איתי חייב להיות עם טון של ביטחון, חוזק נפשי, ולשים על עצמו שכפ"ץ, כזה. זה קשה, זה לא פשוט"
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום אור גפן)
על רקע המשבר בנישואין שהוביל לפרידה זמנית שלהם, שהובילה גם היא להחלטה הסופית לפרק את החבילה ולהתגרש, דני גרינברג ובעלה לשעבר ברק חקמט הגיעו לפני כחודש לבית המשפט בתל אביב ושם התגרשו כדת וכדין.
בראיון למאקו היא הסבירה: "זה נגמר באמת טוב. אנחנו מאוד אוהבים אחד את השנייה בתור אנשים, חברים. שנינו באנו מבתים מאוד של 'רגליים על הקרקע', הכל בסדר, אין דרמה גדולה, ושנינו הבנו שעדיף לנו בנפרד, אבל לא שווה לאבד את החברות אם אין זוגיות. אנחנו באמת בקשר טוב, אנחנו מדברים הרבה, אנחנו חברים טובים, זו הייתה החלטה שהתקבלה על ידי שנינו".

כמו כן, היא סיפקה טיפ למי שירצה להיות בעלה הבא: "אני מאמינה שכן, לא פונים כי נרתעים, אבל אני מאמינה שכן. זה לא פשוט, זה חתיכת תיק לצאת עם מישהי כמוני שהיא דמות ציבורית וכל דבר מסוקר, אני מה זה משינה את זה. יכול להיות שאם הייתי אדם אנונימי לא הייתי רוצה לצאת עם מפורסם. הבנאדם שיהיה איתי חייב להיות עם טון של ביטחון, חוזק נפשי, ולשים על עצמו שכפ"ץ, כזה. זה קשה, זה לא פשוט יש את הקריירה שלי. הוא צריך להבין בדברים אחרים, שלא ייכנס לי לקריירה. הוא יכול לשאול אותי בבוקר מה המזג אוויר - אני אענה לו באהבה"..
עד לפני כמה חודשים, העוקבים של דנית גרינברג היו בטוחים שהיא בהיריון, כאשר הייתה חלק מתמונה שעלתה לרשתות החברתיות שגרמו ללא מעט עוקבים שלה לתהות. אבל מיד לאחר מכן דווקא החלו שמועות הקשורות לקשר עם בעלה ברק חקמט.  במשך כמה חודשים, שכללו פרידה זמנית, השניים סבלו ממשבר עמוק ביחסים, השניים אמנם גרו ביחד בבית בהרצליה, אבל השבר ביניהם היה עמוק מדי וכעת הם החליטו כי הם ממשיכים הלאה כל אחד בנפרד.
 
רק לאחרונה גרינברג, שיתפה את העוקבים שלה בדבר הניתוח הדחוף אליו היא נכנסת, בעקבות תאונת הדרכים שהיא עברה מוקדם יותר השנה. כך היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "נכנסת למיטה היום בידיעה שמחר אני קמה לחדר ניתוח. לא כי בא לי, לא כי אני רוצה. כי אני צריכה. שאריות של התאונה ההיא שעברתי במרץ השנה. אז הכניסו אותי לניתוח SOS, באף המרוסק שלי, חודש לפני החתונה – בהבהרה מוחלטת שאצטרך ניתוח נוסף".
"התפללתי שאגיע לביקורת ויגידו לי שהכל תקין ואני לא צריכה לעבור את זה שוב, אבל זה לא עזר. והנה מחר זה קורה. הפחד קיים, הבאסה גם. בכל זאת, ניתוח והחלמה וכו'. אך בשונה מפעם הקודמת, הפעם זכיתי לבחור את המנתח שלי. מאסטר בתחומו, אבל לפני הכל – בן אדם", המשיכה גרינברג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה