ויראלי

דנית גרינברג מתפוצצת: "בסוף נאכל חרא בכפיות"

רצינית או מסתלבטת? דנית גרינברג יצאה למרפסת ביתה היוקרתי בהרצליה והחלה למחות נגד יוקר המחיה. "באיזה סרט אנחנו חיים שאנחנו ממשיכים לשלם מחירים הזויים על דברים שבחול עולים שליש מהמחיר?"
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום טל חמדי)
"יוקר המחייה הוא לא בדיחה, אנחנו פראיירים של המדינה, בסוף לא יישאר לנו מה לאכול והעיקר בממשלה דיבורים כמו חול. תל אביב נבחרה לעיר היקרה בעולם, היא עקפה את ניו יורק ודובאי זה מוגזם. הדור הצעיר יעזוב את ישראל ואז מי יתגייס לצה"ל? נותר לנו רק להתפלל. אם לא נתאחד ונצא לרחובות בסוף נאכל חרא בכפיות".
את הטקסט הזה לא כתבה הדר מוכתר, לא דפני ליף וגם לא גיא לרר, אלא הדוגמנית ואושיית הרשת דנית גרינברג. ממרומי ביתה בהרצליה הוציאה את מיקרופון הזהב שלה, וזעמה על עליות המחירים האחרונות.
בהמשך כתבה, "תגידו באיזה סרט אנחנו לא יוצאים לרחובות ועושים כאן מהפכה שלא תישכח לעולם? באיזה סרט אנחנו חיים שאנחנו ממשיכים לשלם מחירים הזויים על דברים שבחול עולים שליש מהמחיר? באיזה קטע זוגות מפחדים להביא ילדים כי אין להם איך לדאוג להם? איך אנחנו שותקים איך? אם יש עמותה שמתנדבת לארגן מחאה אמיתית כזאת שתשפיע, אני כאן בשבילכם"
נזכיר כי גל עליות המחירים ממשיך וסוחף עמו עוד ועוד יצרניות ויבואניות. לאחר הדיווח אתמול (שלישי) על התייקרויות של מוצרי בסיס כמו חומרי ניקוי, גבינות ודגנים, הבוקר מצטרפים האורז, הסוכר ועוד מוצרי צריכה שנמצאים בכל בית בישראל.
יצרנית הסוכר והאורז סוגת דורשת על המוצרים הללו עלייה של 15% במחיר. כך על פי הפרסום בעיתון 'כלכליסט'. עוד חברות שרוצות להצטרף לגל הן פררו, שדורשת לייקר את ממרח השוקולד הפופולרי שלה, הלא הוא הנוטלה, וכן את מוצרי קינדר, בשלושה עד שבעה אחוזים. ממתקים נוספים שעומדים בפני התייקרות הן סוכריות הטופי "יוגטה" שמייבאת ליימן שליסיל ודורשת להעלות את מחירם ב-20%, וגם את קפסולות הקפה "לוואצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה