ויראלי

רובי וויליאמס חושף: זו הזמרת הישראלית שתופיע איתו בארץ

רובי וויליאמס יעלה ביום חמישי הקרוב (1.6.2023) להופעה נוספת בישראל, וחשף כי מי שתופיע איתו היא לא אחרת מאשר נגה ארז, לה פרגן בענק לאחרונה
מערכת ice | 
רובי וויליאמס (צילום אינסטגרם)
רובי וויליאמס יעלה ביום חמישי הקרוב (1.6.2023) להופעה נוספת בישראל, הפעם בפארק הירקון, והיום (שני) הכוכב הבינלאומי הענק חשף כי מי שהולכת להופיע איתו יחד על הבמה כאן בארץ היא לא אחרת מאשר - נגה ארז.
כזכור, רובי וויליאמס פרגן לאחרונה לזמרת הישראלית המצליחה, אחרי שהעלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא שיתף את השיר של נוגה ארז "Nails" וכתב: "אפשר שהאישה הזאת תהיה הדבר הגדול הבא? שואל בשביל חבר".
נוגה ארז התמוגגה מהמחווה של וויליאמס, והגיבה לו בחשבון הטוויטר שלו על הציוץ: "היי רובי, האישה הזו אוהבת אותך!". במקביל היא צייצה מחדש את מה שוויליאמס צייץ בחשבון הטוויטר הפרטי שלה, וכתבה: "מה קרה פה כרגע?!".
ארז היא לא היחידה שתעלה לבמה בפארק הירקון ביום חמישי הקרוב. קאלום סקוט יעלה לבמה להופעה מוקדמת בשעה 17:30, אחריו יעלה סטטיק בשעה 18:00, והדיג'יי הבינלאומי המצליח, מרטין גריקס, יעלה להופעה בשעה 19:00. רובין וויליאמס עצמו צפוי לעלות לבמה בפארק הירקון בסביבות השעה 21:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה