ויראלי

השביתה הענקית בהוליווד: לא תאמינו איזה סדרות וסרטים יורדים מהמסך

אחרי שגילדת התסריטאים הודיעה על שביתה גדולה בהוליווד, נחשפה רשימת הסדרות והסרטים שלא יעלו לשידור בקרוב, ולא תאמינו כמה סדרות אהובות נכללות בתוכה
מערכת ice |  3
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
אלו המעורים בתחום כנראה זוכרים היטב את השביתה האחרונה של גילדת התסריטאים בהוליווד בסוף שנת 2007. למשך כארבעה חודשים כמעט כל הוליווד, שעוד לא חלמה בכלל על קונספט כמו סטרימינג, הייתה משותקת בעת שהתסריטאים דרשו תנאי עבודה ושכר הגונים יותר.
כעת נדמה שהעידן הקצרצר הזה חוזר, אם כי היקפו עדיין לא ברור. לאחרונה, גילדת התסריטאים הודיעה על שביתה בקרב כל 11 אלף חבריה. הטענות של הגילדה חדשות וזרות ביחס לטענות הבסיסיות שעלו לפני 16 שנה. הפעם התסריטאים חוששים לעתידם המקצועי עקב עלייתם של שירותי הבינה המלאכותית השונים. לצד זאת הם טוענים כי האולפנים מעדיפים כיום את הפרילנסרים ובכך הם זונחים את צוותי הכתיבה המקצועיים ומפנים אליהם גב.
 

אז אילו סדרות וסרטים לא נראה בקרוב על המסך? על פי הערכות, צילומי העונה החמישית של הסדרה האהובה "דברים מוזרים" מתעכבים בעקבות המתיחות בין גילדת התסריטאים לחברות האולפנים והסטרימינג. 
נפגעות הראשונות כתוצאה מהשביתה אלו תוכניות האירוח שנכתבות בזמן אמת בהתאם לאירועים החדשותיים האחרונים. מי שייפגעו יהיו תוכניות הלייט נייט -  "ג'ימי קימל לייב" בהגשת ג'ימי קימל, ה"לייט שואו" עם סטיבן קולבר, "טונייט שואו" בהנחיית ג'ימי פאלון ו"לייט נייט" בניצוחו של סת' מאיירס מושבתות כולן, ואלה יעבירו רק שידורים חוזרים במקום זאת. הפקת "זמן אמיתי עם ביל מאהר" ו"השבוע שעבר" עם ג'ון אוליבר עצרו, כמו גם "הדיילי שואו" של קומדי סנטרל, כמו גם ה"סאטרדיי נייט לייב".
גם הסדרה "פה גדול" של נטפליקס מתעכבת, בלייד של מארוול מושבתת, "קוברה קאי" גם היא לא תחזור. נוסף על כך גם "הצהובות", "שלל", בשורות טובות, הספין אוף לסדרה האהובה "מתים מהלכים", "בית הדרקון", "שר הטבעות: טבעת הכוח", לא יעלו לפחות בזמן הקרוב למסך.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיומנות!
    אנצי! 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעבוד בהוליווד מפתח אצלך מיומנות בתחום הזנות-ג'יין פונדה,שחקנית קולנוע!
    סגור
  • 2.
    משכורת 1!
    אנצי! 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהוליווד ישלמו לך אלף דולר על נשיקה ו-50 סנט עבור נשמתך-מרילין מונרו!
    סגור
  • 1.
    צדק פואטי!
    אנצי! 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אלוהים לא יחריב את הוליווד,אז הוא חייב לסדום ועמורה הרבה הסברים והתנצלות-ג'יי לנו!
    סגור