ויראלי

פיקה מסעיר את אמריקה הלטינית: "אנשים ברברים"

המלחמה בין שאקירה לפיקה ניצתת מחדש: במהלך ראיון שהעניק כוכב הכדורגל הספרדי הוא כינה את המעריצים של שאקירה: "אנשים ברבריים" כאשר קשר את זה למוצא הלטיני שלה
מערכת ice | 
שאקירה וג'רארד פיקה (צילום טוויטר)
כוכב ברצלונה לשעבר, ג'רארד פיקה התארח אצל ג'רארד רומרו לראיון שסיפק כותרות נדירות והצית מחדש את ה"מלחמה" בינו לבין פרודתו ואם ילדיו, שאקירה. במהלך הראיון פיקה החליט להתייחס לביקורות הנשמעות נגדו במסגרת הסכסוך המתוקשר בינו לבין שאקירה.
פיקה פתח ואמר: "בהתחלה זה היה רע מאוד. זה הגיע לנקודה שבה אם הייתי נותן לדברים באמת לחדור אליי - הייתי זורק את עצמי מצוק". הוא המשיך והוסיף: "95 אחוז מהבעיות של אנשים מתעוררות כשאנשים נוטים לדאוג לדברים שאינם כל כך חשובים".
פיקה נשאל על הביקורות שמוטחות נגדו ברשתות החברתיות ונראה שהן לא מרגשות אותו: "אבל לא אכפת לי מכל זה - בכנות. אני בכלל לא מכיר אותם. לאנשים האלה אין חיים, למה שזה יזיז לי? הרי לעולם לא אפגוש אותם, הם רובוטים. אתה צריך להראות להם שלא אכפת לך - כי אז זה מכעיס אותם אפילו יותר".
פיקה הצליח לעורר סערה כאשר התייחס לשאקירה ולעג למוצא הלטיני שלה: "האקסית שלי היא לטינית. אתה לא יכול לדמיין אילו תגובות קיבלתי ברשתות החברתיות מהמעריצים שלה, אנשים ברבריים".
שאקירה החליטה לא להישאר חייבת והגיבה לכך בציוץ מקורי כאשר כתבה: "גאה להיות אמריקאית לטינית" והוסיפה את דגלי המדינות הלטיניות הממוקמות בדרום אמריקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה