ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת מתנצלת בפני נועה קירל על החיקוי: "הכריחו אותי"

נועה קירל ותום יער, שחיקתה את אמה אינה קירל בארץ נהדרת נפגשו, כאשר בזמן שהעלו את אילנה על הקו, יער התנצלה: "אני מה זה מצטערת, הכריחו אותי. אנחנו לא בוחרים. האמת יצא לי טוב עכשיו כשאנחנו מדברות". איך הגיבה אילנה?
מערכת ice |  1
נועה קירל בארץ נהדרת (צילום ארץ נהדרת)
תום יער, הקומיקאית האהובה, משתתפת בעונה ה-20 של ארץ נהדרת בקשת 12, שם היא חיקתה בפרק הקודם את אמה של נועה קירל, הזמרת האהובה שתייצג אותה באירוויזיון הקרוב, אילנה קירל. אבל חשבתם מה יקרה אם היא תפגוש אותה?
ובכן, זה מה שקרה אתמול (שלישי), במהלך ההשקה החגיגית של חברת YES, שהציגה את כל הסדרות והסרטים החדשים שלה לתקופה הקרובה,  צוות של "לילה טוב עם גיא פינס", שוחח עם השתיים במהלך ההשקה ותפס רגע מבדר במיוחד של התנצלות כנה ושיחת טלפון עם מושא החיקוי.
בזמן השיחה, העלו את אילנה קירל לשיחה, ויער לא הפסיקה להתנצל: "אני מה זה מצטערת, הכריחו אותי. אנחנו לא בוחרים. אמרו לי תעשי, ואמרתי אני לא יודעת. אז אמרו לי לנסות בכל זאת, 'תעשי צרודה וזהו'. סליחה מאמי. האמת יצא לי טוב עכשיו כשאנחנו מדברות". נועה קירל דווקא ניסתה להרגיע את יער והעידה כי אמה: "עפה על החיקוי, היא אהבה מאוד". אבל גם זה לא עצר את יער מלוודא שוב: "היא אהבה את זה? מה זה פחדתי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכנית מתועבת (ל"ת)
    גזענים 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור