ויראלי

נועה קירל ויוניקורן מגיעים לארץ נהדרת: צפו בחיקוי המטורף

אחרי שנועה קירל הוציאה את השיר הישראלי לארוויזיון "יוניקורן", בארץ נהדרת לא פספסו הזדמנות ולקראת הפרק שישודר הערב, קבלו הצצה לחיקו המטורף של קירל, יחד עם אביה ואמה
מערכת ice |  1
נועה קירל בארץ נהדרת (צילום ארץ נהדרת)
נועה קירל הוציאה לאחרונה אחרי חודשים רבים של ציפיות את השיר "יוניקורן" איתו תייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שייערך בליברפול שבאנגליה בחודש מאי הקרוב. השיר ספג ביקורות לכאן ולכאן, אך נראה שבאירופה מיום ליום מתאהבים בשיר של כוכבת הפופ הגדולה בישראל.
בינתיים, לקראת הפרק שיעלה הערב (רביעי) של "ארץ נהדרת" בקשת 12, קבלו הצצה נדירה לחיקוי הקורע של נועה קירל, שמגיעה לארץ נהדרת יחד עם אביה אמיר קירל ואמה אילנה קירל.
 
כזכור, יוניקורן מתחיל לצבור הצלחה באירופה כאשר באוקראינה, המדינה שזכתה כזכור באירוויזיון האחרון שנערך באיטליה אך לא מארחת אותו בעקבות המלחמה הקשה שמתחוללת שם מול רוסיה, השיר ממוקם במקום הראשון ביוטיוב של המדינה. 
בנוסף, הנציג הישראלי לאירוויזיון ממוקם במקום ה-6 ביוטיוב קזחסטן ובמקום ה-14 בטורקיה. נכון לשלב זה, בטבלאות ההימורים הוא מדורג במקום ה-8. כזכור, לאחרונה התראיינה קירל ל-ICE.
בראיון, סיפרה הכוכבת הצעירה בין היתר על השיר יוניקורן: "ישראל היא מדינת היוניקורן, אנחנו מדינה שהיא הצלחת הייטק גדולה שיש בה הרבה חברות שהגיעו למעמד הזה, בחרנו בחד קרן מהמיתולוגיה, בגלל הכוח השקט שלו. כשברוב התחומים יש הרגשה של מאבק מול שינויים, דווקא היוניקורן עומד חזק, יציב, יפה-תואר ושקט. כך הוא מצליח להתמודד עם כל אתגר הניצב מולו בדיוק כמו מדינת ישראל המדהימה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיר ?
    חרגול 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטער עבור נועה שודאי עבדה קשה , אבל השיר זבל מוזיקלי שאולי יגיע לסוף הרשימה . אי אפשר להציג בחורה יפה ולהאמין שבזכות זה היא תגיע להישג משמעותי . זו מוזיקה ולא תחרות יופי
    סגור