מדדים ומחקרים

נועה קירל כובשת את אירופה: ההישג המטורף של יוניקורן

נועה קירל ממשיכה להטריף את אירופה עם "יוניקורן", השיר הישראלי לאירוויזיון, שמדורג במקום הראשון ביוטיוב של אוקראינה. ובאיזה עוד מדינות הוא מככב?
מערכת ice |  2
נועה קירל לאירוויזיון (צילום כאן 11)
נועה קירל הוציאה לאחרונה אחרי חודשים רבים של ציפיות את השיר "יוניקורן" איתו תייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שייערך בליברפול שבאנגליה בחודש מאי הקרוב. השיר ספג ביקורות לכאן ולכאן, אך נראה שבאירופה מיום ליום מתאהבים בשיר של כוכבת הפופ הגדולה בישראל.
יוניקורן מתחיל לצבור הצלחה באירופה כאשר באוקראינה, המדינה שזכתה כזכור באירוויזיון האחרון שנערך באיטליה אך לא מארחת אותו בעקבות המלחמה הקשה שמתחוללת שם מול רוסיה, השיר ממוקם במקום הראשון ביוטיוב של המדינה.
בנוסף, הנציג הישראלי לאירוויזיון ממוקם במקום ה-6 ביוטיוב קזחסטן ובמקום ה-14 בטורקיה. נכון לשלב זה, בטבלאות ההימורים הוא מדורג במקום ה-8. כזכור, לאחרונה התראיינה קירל ל-ICE.
בראיון, סיפרה הכוכבת הצעירה בין היתר על השיר יוניקורן: "ישראל היא מדינת היוניקורן, אנחנו מדינה שהיא הצלחת הייטק גדולה שיש בה הרבה חברות שהגיעו למעמד הזה, בחרנו בחד קרן מהמיתולוגיה, בגלל הכוח השקט שלו. כשברוב התחומים יש הרגשה של מאבק מול שינויים, דווקא היוניקורן עומד חזק, יציב, יפה-תואר ושקט. כך הוא מצליח להתמודד עם כל אתגר הניצב מולו בדיוק כמו מדינת ישראל המדהימה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זמרת צריכה קול יפה .ולא קולות רקע (ל"ת)
    שרון 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וואלה רדוד אבל יפה.. (ל"ת)
    ט 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור