ויראלי

שרון פרי חושפת בדמעות לראשונה: כך הוטרדה מינית בילדותה

פרי סיפרה בקשת 12 על ההטרדות המיניות בדמעות: "הבנתי שזה לא נעים לי, לא ידעתי אבל להגיד לא. כי אתה מבולבל, כי מצד אחד זה בן אדם שאני קרובה אליו ואני אוהבת אותו, והוא משחק איתי. מצד שני הוא נוגע בי והוא עושה לי דברים שלא נעימים לי, אז מה קורה פה?"
כפיר אדר |  1
שרון פרי (צילום אינסטגרם)
שרון פרי כמו שמעולם לא שמעתם. אשת התקשורת ואחד הדמויות המובילות בעולם הספורט הישראלי, מספרת בראיון לקשת 12 על התקופה שלא חשפה בחייה. בילדותה עברה הטרדות מיניות קשות בבית סבתה וכעת היא פותחת הכל בפעם הראשונה ולא מצליחה לשמור את הדמעות.
היא פתחה וסיפרה: "וואו אתה יודע, זה היה בבית סבתא. הבתים שם מאוד ישנים של פעם. ואת השירותים של המקלחת הם לא היו בתוך הבית, הם היו מחוץ לבית. הייתה לה איזו שכנה, שכנה לא טובה. אז תמיד פחדתי ללכת, פחדתי לצאת מהבית, אז הייתי מבקשת לבד ואז הכל קרה".
 
עוד היא סיפרה: "הבנתי שזה לא נעים לי, לא ידעתי אבל להגיד לא. כי אתה מבולבל, כי מצד אחד זה בן אדם שאני קרובה אליו ואני אוהבת אותו, והוא משחק איתי. מצד שני הוא נוגע בי והוא עושה לי דברים שלא נעימים לי, אז מה קורה פה?".
לסיום היא טענה: "אני מחלקת את החיים שלי לשניים. יש את החיים שעד גיל 8 שהכל מאוד תמים, אופטימי, ילד. יש את החיים אחרי. אתה מרסק אותו, שובר לו את הנשמה, אבל גם לא מוחק אותו, כי היא זוכרת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שם ידעו מה לעשות איתם
    אנסים לכלא 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעעעע להקיא מסריח בן אדםדוחה
    סגור