ויראלי

עדן פינס לא אהבה באמת את סימון סוסינה? האמת נחשפת

הדוגמנית עברה בדיקת פוליגרף ובו היא נשאלה בין היתר "האם היית מאוהבת בחודש האחרון?", על כך השיבה בשלילה ויצאה דוברת אמת. האם הקשר לא נועד מלכתחילה להצליח?
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום רפי דלויה)
עדן פינס מתפנה לתת את התשובות בנוגע לפרידה שלה מסימון סוסינה וזה מעניין מאוד. בעולם הבידור ובכלל המעריצים בישראל, עדיין אין סימנים לרגיעה מעצם הסיפור המסקרן של השחקן הלוהט סימון סוסינה, כוכב הסרט "365 ימים" שלא פעם הגיע לישראל והיה נראה שהוא והדוגמנית הישראלית מנהלים רומן לוהט במיוחד שכבר נמשך לא מעט זמן, אבל בשבוע שעבר הם החליטו להפרד.
כעת, בסרטון חדש שעלה לרשתות החברתיות, נראית הדוגמנית עוברת בדיקת פוליגרף ובו היא נשאלה בין היתר "האם היית מאוהבת בחודש האחרון?", על כך השיבה בשלילה ויצאה דוברת אמת. האם הקשר לא נועד מלכתחילה להצליח?
בראיון שנתנה למאקו על סט הצילומים של עדיקה, שעבורה החלה לשמש כפרזנטורית, היא התייחסה לראשונה להפרדת הכוחות מהשחקן הלוהט: “תשאל אותו מה שלומו, לי אין מושג. אנחנו לא ביחד. נגמר, מכל מיני סיבות. אנשים ממהרים להאמין לשמועות וכל מיני דברים, סיבות שלנו ואני מעדיפה שלא לדבר עליהם”.

האם יש אפשרות לקאמבק? “אני לא אוהבת להצהיר. בחיים אתה לא יודע מה יהיה, אבל נכון לעכשיו לא. אנחנו לא בקשר עכשיו. נגמר בסדר גמור פשוט כבר לא רלוונטי אז אפשר לעבור הלאה לשאלה הבאה”
רק לאחרונה סרטון חדש ולא מעט תמונות של השניים הולכים יד ביד בשבוע האופנה בפריז, מככב ברשתות החברתיות ואחד הצלמים המובילים באירופה תיעד אותם וכתב: "זוג מושלם", שסיפק וידאו מעורר קנאה שלהם יחד. אלא, שכעת הם הסירו עוקב האחד מהשנייה ולהפך וזה כנראה מבשר על תום הקשר הנוצץ. אבל מסתבר שיש סיבה לפרידה הזו ולא רק ריב קטן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה