ויראלי

עדן פינס מפרקת את החבילה: זו הסיבה לפרידה מסימון סוסינה

לא אוהבת שמחזיקים אותה? אחרי שהשניים בילו יחד בשבוע האופנה בפריז, נקלטו יחד יד ביד ואחד הצלמים המובילים באירופה תיעד אותם בסרטון מעורר קנאה ואף התנשקו בלהט ונראה היה שהקשר מתחזק, הם החליטו להוריד עוקב האחד מהשנייה ולהפך. כעת מתברר מה הסיבה האמיתית?
מערכת ice |  1
עדן פינס (צילום רפי דלויה)
פרידה? עכשיו עדן פינס תצטרך לתת תשובות. בעולם הבידור ובכלל המעריצים בישראל, עדיין אין סימנים לרגיעה מעצם הסיפור המסקרן של השחקן הלוהט סימון סוסינה, כוכב הסרט "365 ימים" שלא פעם הגיע לישראל והיה נראה שהוא והדוגמנית הישראלית מנהלים רומן לוהט במיוחד שכבר נמשך לא מעט זמן והיום (שלישי) נראה שהחליטו להפריד כוחות.
רק לאחרונה סרטון חדש ולא מעט תמונות של השניים הולכים יד ביד בשבוע האופנה בפריז, מככב ברשתות החברתיות ואחד הצלמים המובילים באירופה תיעד אותם וכתב: "זוג מושלם", שסיפק וידאו מעורר קנאה שלהם יחד. אלא, שכעת הם הסירו עוקב האחד מהשנייה ולהפך וזה כנראה מבשר על תום הקשר הנוצץ. אבל מסתבר שיש סיבה לפרידה הזו ולא רק ריב קטן.
 
על פי המקורבים לפינס, סוסינה רצה אותה קרוב אליו ושתהיה צמודה אליו בחו"ל, אך פינס העדיפה להיות חופשיה יותר. היא הייתה אמורה לחזור אליו בעוד כחודש לאחר שתסיים עניינים פרטיים, אך הרגישה שהוא לכאורה לוחץ אותה והיא פחות אהבה את זה.
גם בסוף השבוע האחרון עלו תמונות שלהם מתנשקים בלהט והפעם בלי להסתתר יותר מדי. מאז הם ביחד ומבלים באושר, כאשר הבוקר העלו תיעוד שלהם בפריז, עם מגדל אייפל ברקע. איר האורות שנחשבת לבירת האהבה תביא את השניים לעלות מדרגה ביחסים?
השניים בחרו לבלות את הערב במועדון במילאנו וצלם שהיה שם צילם אותם במהלך נשיקה לוהטת במיוחד. אבל זה לא התיעוד היחיד שלהם מהזמן ביחד, כאשר המשיכו להגיע תמונות שלהם מבלים יחד בפומבי.
 
אם תשאלו את השניים, הם אפילו לא מנסים להסתיר את זה. רק לאחרונה פינס העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא רקדה, כאשר סוסינה לא נשאר אדיש והגיב לפינס: "תיהני בייבי". פינס מיהרה להגיב לסוסינה וכתבה לו בחזרה: "גם אתה אהובי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היתה יפה יותר
    שוש 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהיתה טבעית-נראית משופצת למות
    סגור