ויראלי

אלטון ג'ון בהישג מטורף: סבב ההופעות הפך לרווחי ביותר בהיסטוריה

אלטון ג'ון יצא לסבב הופעות שהפך להצלחה מסחררת אחרי שהכניס בו כבר כ-807 מיליון דולר, וכך שבר את שיא כל הזמנים לסבב הופעות אחד שיסתיים רק בקיץ, אחרי שעקף את אד שירן. צפוי להכניס מעל מיליארד דולר
מערכת ice | 
אלטון גון (צילום ויקיפדיה)
אלטון ג'ון, הזמר האגדי, יצא לאחרונה לסבב הופעות ענק שהפך להצלחה מסחררת, במסגרתו שבר ג'ון את שיא כל הזמנים בהכנסות מסבב הופעות אחד כשהכניס כ-817 מיליון דולר ב-278 הופעות, עוד הרבה לפני שסבב ההופעות הנוכחי הסתיים, כך דווח בבילבורד. הסבב צפוי להסתיים בקיץ.
בכך, אלטון עקף את אד שירן שהחזיק בשיא עם 776 מיליון דולר לסבב הופעות אחד. אגדת המוזיקה הכניסה כמעט 270 מיליון דולר מ-116 הופעות סך הכל באמריקה הצפונית. החלק של האצטדיונים במסע ההופעות שלו, שהתקיים מיולי עד נובמבר, הניב רווחים של יותר מ-220 מיליון דולר ב-33 הופעות בלבד. באירופה הסכומים שהכניס היו יותר נמוכים אבל היחסים נשמרו עם 69.2 מיליון דולר מהופעות באצטדיונים לעומת 49.9 מיליון דולר מאולמות.
עוד דווח בבילבורד כי בנוסף לרווחים מהסיבוב שלו באוקיאניה (40.9 מיליון דולר) ורווחים מהעבר שלא דווחו בתקשורת, סיבוב ההופעות של אלטון ג'ון כבר עבר כאמור את ה-800 מיליון דולר. חשוב לציין כי לג'ון יש לו עוד 51 הופעות באירופה עד תחילת חודש יולי, ואם ימשיך בקצב הזה הוא ישבור שיא שיהיה קשה מאוד לשבור אותו, כשעל פי הערכות הוא עשוי להכניס מעל מיליארד דולר בסבב ההופעות הנוכחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה