ויראלי

אלטון ג'ון סירב לבקשה המיוחדת של הנסיך הארי: "מבעית"

בקטע חדש שנחשף מהספר של הנסיך הארי מתברר כי הזמר והחבר הקרוב שלו, אלטון ג'ון, סירב לשיר את השיר האייקוני ששר בהלוויית אמו בטקס הוקרה עבורה
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
עוד לפני שהנסיכה דיאנה הלכה לעולמה בתאונת דרכים טראגית בשנת 1997, היה לה קשר ארוך עם הזמר המפורסם אלטון ג'ון. לאחר מותה הוא המשיך את הקשר הזה דרך בניה, הנסיכים  ויליאם והארי. זה האחרון, כידוע, מעורר שיח רב בימים האחרונים לאור הספר החדש והשערורייתי שלו וכעת גם אלטון ג'ון נכנס לזירה.
על פי קטע חדש שנחשף מהספר, שהושק היום באופן רשמי אך כבר הודלף לפני כן בתרגומו הספרדי, חושף שבשנת 2007 הנסיך הצעיר ביקש מג'ון להופיע במופע הוקרה לכבוד הנסיכה דיאנה, לציון 10 שנים למותה. כזכור, בהלוויית הנסיכה ג'ון שר את אחד משיריו האייקונים: Candle in The Wind, שמאז הפך למזוהה עמה.
מתברר כי הזמר סירב לבקשתו של הארי לבצע את השיר שוב במופע ההוקרה ואף תירץ את זה בכך שלשיר אותו יהיה "מבעית". עם זאת, ג'ון לא סירב לגמרי לבקשתו של הארי ובחר להצטרף לשורה של אומנים אחרים על הבמה, אך ביצע את השיר Your Song. 
מאז שהארי ומייגן החלו לסבול מההד התקשורתי השלילי, הזמר וידידו של הנסיך הגן עליהם מספר פעמים וטען שכל הדברים שנאמרים עליהם לא נכונים. בימים אלו ג'ון נמצא בסבב ההופעות האחרון שלו, טרם ייקח הפסקה ארוכה מעולם המוזיקה. לאחרונה דחה מספר הופעות בליברפול בעקבות בקשה מיוחדת מטעם ההפקה של האירוויזיון, שתפיק את האירוע באותו מקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה